bu ayın geçtiğimiz aydan daha güzel geçmesini ümit ediyorum. geçen ay maalesef hasta olmuştum ve telefonum çalınmıştı ama onun dışında güzeldi. yılın son ayına geldik nihayet. konsere de gidebilirim yılbaşında. sıla konseri uzakta diye gitmemiştim ve kalabalık diye gitmemiştim.
Aralık ayı bana nedense hep korkutucu gelmiştir. Kötü denilebilecek ne varsa bu ayda olurmuş, olabilirmiş gibi hissettirir. Pek aralık kalmaması gereken, bir an önce bitilesi ay.
Şaka şaka üçte birini bitirmiş olduğumuz ay. Günler geçtikçe aklımdaki tek soru ise acaba geçen gün ömürden mi yoksa güzel günlere bir adım daha mı yaklaşmak?