arabeske batmak

entry4 galeri0
    1.
  1. Arabeske Düşmek/batmak… neden hep kötü bir şeymiş gibi fiil ekliyoruz acaba. Neyse durun yetiştim ben de.

    https://open.spotify.com/...%3A533wb2q2kU814aFEWaIlG2
    1 ...
  2. 2.
  3. An itibarıyla yaşadığım şey. Ruhumun yorgunluğunu, 3.5 yıldır onsuz neler çektiğimi, bir bebeğin emziksiz kalışı gibi ağladığım günleri düşünüp youtube music'ten random arabesk dinliyorum. Algoritma karşıma çok iyi şarkılar çıkarıyor. Böyle anları nadiren yaşarım.

    Çırıpınan Kalbimi ancak böyle yatıştırabiliyorum. Bir alkoliğin alkole kavuşması etkisi yaratıyor bu durum.
    1 ...
  4. 3.
  5. 4.
  6. Benim direkt ruhum biraz arabesk sanırım.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük