arabeske batmak

entry4 galeri
    1.
  1. Arabeske Düşmek/batmak… neden hep kötü bir şeymiş gibi fiil ekliyoruz acaba. Neyse durun yetiştim ben de.

    https://open.spotify.com/...%3A533wb2q2kU814aFEWaIlG2
    1 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük