risperdal antidepresan mı bilmiyorum ama bende 58 den 92 ye çıktım. her tarafım büyüdü. yüzüm bile tombullaştı. eskiden ne kadar fit ve yakışıklıydım oysaki.
ruhsal hastalıkların tedavisinde kullanılan birtakım ilaçlardır. yan etkileri çok fazladır. depresyonun neden olduğu intihar düşüncesini daha da azdırabilir ve insanı ölüme kadar götürebilir. tahminimce her bünyede farklı etkileri vardır. bende sürekli uyuma isteği ve iştahımın açılması oldu. gerçi şu an yaz mevsimini yaşadığımızdan yemek yemekten çok soğuk şeyler içme isteği var bende.
benim kullandıklarımın faydası oldu mu? evet takıntılarım ve öfke sorunum biraz olsa da azaldı. karamsarlık, umutsuzluk, endişe gibi sorunlarım hala devam etmekte maalesef.
risperdal antipsikotiktir. psikoz karşıtı bir ilaçtır. psikoz, gerçeği değerlendirme yetisindeki bozukluktur.
Herkesin "mutluluk ilacı" olarak bildiği ve beynin kimyasal dengesizliğini gideren ilaçların genel adıdır. yaklaşık bir buçuk yıllık deneyimin ardından şunu söyleyebilirim ki bu ilaçlar, mutluluk vermez ancak duygularınızı nötrler. Uzun süredir kullanıyorsanız, zaten farkına varacaksınız ki bu ilaçlar duyguların sivri uçlarını törpülemiş. Yani çok üzülme de azalır, ama bazen çok sevinme de azalır. "Duyguyu ölçüsünde yaşıyorum" düşüncesi kaplar kafanızı. Hayata karşı bir tür düz çizgi hissi oluşabilir.