Herkesin "mutluluk ilacı" olarak bildiği ve beynin kimyasal dengesizliğini gideren ilaçların genel adıdır. yaklaşık bir buçuk yıllık deneyimin ardından şunu söyleyebilirim ki bu ilaçlar, mutluluk vermez ancak duygularınızı nötrler. Uzun süredir kullanıyorsanız, zaten farkına varacaksınız ki bu ilaçlar duyguların sivri uçlarını törpülemiş. Yani çok üzülme de azalır, ama bazen çok sevinme de azalır. "Duyguyu ölçüsünde yaşıyorum" düşüncesi kaplar kafanızı. Hayata karşı bir tür düz çizgi hissi oluşabilir.