90'lı yılların başına kadar belkide türkiyedeki en düzenli ve temiz şehirdi.belki hiçbir halt yoktu yine ama yaşanıyordu zira insanı düzgün ve alanı düzenli idi.sonra 94'ten filan sonra ne olduysa şehrin bildiğin boku çıktı ve barzo cennetine döndü.hem birşeye yaramaz hemde yaşanmaz bir şehir ankara şu an.
Hayirlisiyla kurtulup istanbula gitmek istedigim yer. Bakın arkadaslar ankara abaza ve kültürsüz insanlarla doludur. Bunun aksini iddia eden kisiler aynen o kişilerdir. Istanbul ve izmirin adı cikmistir sadece en ahlaksiz sehir ankara. Yerlerde travesti ve orospularin kartvizitleri geziyo. Resmen köyün avmli hali. Uşak gibi kücük bi sehirden geldim fakat bizim memleketin halki bin basar buraya.
O atakuleye bir çıkaydım iyiydi. Acaba nasıl bir yer turkiyede 3 yeri merak ediyorum. Bir Mardin kalesinin içi iki Sümela manastırı adamlar dağın eteğinde yapı yapmış üçüncü olarak Ankara da ki atakule valla.