Bana gitme kal bu şehirde Diyen şehir. Kartımı çaldırıp beş parasız kalarak ben de sözünü dinledim.
Edit: hırsız bana vurmuş, hayat bana vurmuş. Bir de eksileyerek sen niye tepik adıyorsun bre vicdansız! (bkz: attırmayın makedonun kafasını)
Edit2: yazıklağr olsun!
Her gün gidip Kızılay, pardon, 15 temmuz kızılay milli irade meydanı'ndaki karmaşayı izlemeyi seviyorum.
Bir yanda akepe şarkıları diğer yanda izmir marşı.
Avm tarafını akkefenliler, güvenpark tarafını da laikçiler tutmuş bulunmakta. Her an bir sınır çatışması patlak verebilir.
25 senedir yaşadığım, uzun bir süre daha yaşamak istediğim şehir. yılmaz erdoğan'ın dediği gibi, 'ankara'yı sevmeyene bir zulümdür bu kadar insanın neden Ankara'yı sevdiğini anlamadan, ankara'da yaşamak.
Yaşıyorum burda eh işte şöyle böyle takılıyoruz. insan ne keyifli para harcayabiliyor ne de takılabiliyor. Şehrin gürültüsünden uzak sessiz sakin takılıyorum.
Ankara sogunu bilmem ama oraya yakın bir yerde okudum. Akşam var ya adamın afedersin götü bile donuyor. Gece 1 de öğrenci evine gidelim dedik yarı felç indi zannettim la.*