ankara

entry9986 galeri ses6
    7665.
  1. Çok ama çok sevdiğim şehirdir.Şehrin en güzel olduğu zamanlar kış ve sonbahardır.Ayrıca artık 2019da melih gökçeğin kalacağını zannetmiyorum.
    2 ...