bir haftalik konya maceramdan sonra bir geceligine geldigim sehir. ankarayi bilmem de insanin evi gibisi yok. bir de ben yarin kizilaydan ulusta ki gari bulabilcek miyim merak konusu. belki tarif etmek isteyenler olur.
Onu bunu bilmem de bu şehirin birkac kiziyla tanisma fırsatım oldu hepsi birbirinden tatli ve delikanli kizlardi. Harbi oluyorlar soylemeden gecemeyecegim.
Baskent olsa da asla bir istanbul olamayacak anadolu şehri. izmir de olamayacak, ortada kalacak. Çok daha fazla farklı bir kimliği olması gerek. Yine de enteresan şehir, tarihi de değil ama kendini cekiyor. Garip bir başkent.
Bünyesinde çevre illerden çokça zombi barındırır. Ben de Ankara'nın bilmem kaç kuşak yerlisi değilim fakat sonradan göç eden kitle bariz kanserdir bu bir gerçek.
Bayramda nispeten boş ve huzurlu Ankara'nın tadını çıkarmak için sabırsızlanıyorum. Piknik alanlarında neredeyse kimse çöp bırakmıyor en basiti. Ama bayramdan sonra dönsünler bir hele of of.
ankara'yı sevmek öyle kolay değildir. 1-2 yıl değil 10 yıl kalacaksınız bir kere. buranın diğer şehirlerden farklı bir havası vardır, insanları farklıdır, daha samimidir, sıcaktır ankara.