birkac detayi haric ozlemedigim ama birkac hafta sonra gitmek zorunda oldugum sehir..
bilimin hice sayildigi şu ironik ulkede bilim sınavı nedir ya? hem bu yaştan sonra sinavlara sokucan beni, ayip ama canim hic gerek yoktu boyle yokuşlara..
neyse hazir gitmisken kıtıra, karanfile falan gider birkac anı tazelerim. pilli bebeke denk gelir miyim acaba?
ordan da bi eskişehir yaparsam on numara beş yıldız doping olur bana..
kalabalık. havasi pis. kafam atti gidiyim de surda kendime geleyim diyebilecegim hic bir yok. bir yerden bir yere gitmek zulum. sabahlari araba sesleriyle uyaniyorum. ogrenciyken ozluyordum. nesini ozluyormusum anlamadim. halbu ki ogrenciyken yasadigim yer ole miydi. camimi aciyordum mis gibi orman manzarasi. temiz hava. evimin dibinden akan derenin su sesi. disari cikip yurusen sokaklar senin. heryer yuruyerek 15 dk. cok ozledim. sanirim tekrar oraya donmek icin her seyi yaparim.
Eylül'den itibaren havasının muazzam olduğu, her camı açtığımda griliğini soluk ciğerlerime doldurup taşırmasına aşık olduğum şehir,memleket gibi memleket.
Türkiye tarihinin en büyük sel felaketinin yaşandığı şehir. (1957) söz konusu selin yaşanmasina ve 100+ ölüye sebep olan dereler dsi tarafından yok edilmiştir. Dsi'nin o zamanki baskanı süleyman demirel'di. Bugün sonunda dere veya su bulunan tüm yerleşim yerlerinde eskiden dereler vardı : akdere, incesu, bentderesi vd.
anıtkabir dışında hiçbir özelliği olmayan şehirdir. bütün ankaralılar her gelene ankarayı sevdirmeye çalışırlar ve sevilecek bir yanı yoktur pavyonlarda takılmıyorsan.
Gölbaşı aynı izmir gibidir. Harikadır. Göller vardır. Bana haber verirsen eymir'e götürürüm seni arabayla girmenin anahtarı bende çünkü. Kesin gelin yani harika bir yer burası özellikle şentepe.
gölbaşı civarı bana uzak olduğu için pek bilgim yok. kışın soğuk olur sadece. dikkat etmek lazım. ayrıca az önce sağanak vardı mis gibi yağmur kokusu geldi.
gölbaşı civarında ikamet için öneriler alabileceğim şehirdir. bana çok uygun bir iş ilanı var, kabul edilmem de çok olası başvursam, ama izmir'den gelme biri olarak oralarda ne yapılır ne edilir, kiralar masraflar falan nasıldır ankaralı arkadaşlar bana bi el atarsa sevinirim.