Bir zamanlar içim kıpır kıpır sevdigim o dünyanın en güzel insanını görmek için gittigim. şimdilerde ise 06 plaka görmem sonucu bile gözlerimin doldugu o şehir.
yaşadığım hatta büyüdüğüm şehir. seveni çok sevmeyeni daha çok. şahsen seviyor muyum, sevmiyor muyum ben de tam bilmiyorum aslında. çoğu şehre göre güzel, bazılarına göre çok kötü tabii onu inkar edemem. ama bir garipsin ankara, keşke daha iyi açıklayabilseydim..
Bence yaşanabilir bir şehir. Antalya'da yasayanlar deniz yok diyebilir ama istanbulluların bu nedenle burun kıvırması çok saçma. Istanbulda yaşıyorum evim de denize 6 7 km ama metrobusle karşıya geçiyorsam denizi görüyorum ancak. Zaten yüzemiyorsun da kodumun şehrinde.
Keşke tekrar kar yağsa dediğim şehirdir. 2 gün önce kar yağmasına rağmen şuan inanılmaz soğuk. geçen yıl 30 Aralıkta yılın en derin karı yağmıştı umarım yine yağar.