Ankara bazen soguk, bazen sıcak bir şehir. Ama tam anlayamadım hangi karakteri giyildiğini. Yasam daha kolay ve esnek olması tabi daha iyi bir seçenek.
Yazıldığı gibi okunmaz. N genizden k gırtlaktan r ise damaktan söylenir. Eğer bir kimse bu üçünü de başarıyla icra ediyorsa bilin ki o Ankara’nın tüm güzelliklerini biliyor.
izmir ve istanbul’da da yalnızdım ama pek fazla dokunmuyordu. Şehrin içinde eridiğimi hissediyordum. Ama ankara’da Olmuyor be. Çok dokunuyor, yapamıyorum.. çok üşüyorum.
bir kere de şans getirse, yüz güldürse götümü parmaklayacağım şehir. sürekli bir kasvet, sürekli bir hüzün. bunaldık hocam. şu köşeden bir yerden artık bir tutam mutluluk da serpiştirmeli.
Ankara'da ya okunur ya da aşık olunur zaten.ikisinin de hakkını verdim.Hep gidecekmişim gibi geliyor bu şehirden.Tatiller hariç hiç uzun süreli gitmedim ama ilerde gidersem de en çok insanını özlerim.okumaya gelip sevenini görmedim ama aşık olup burayı sevmeden hem buralı olan hem de burada kalan birini yakından tanıyorum.
Garip bir büyüsü vardır Ankaranın. Bazen bataklık gibi gelir, ne kadar zorlarsan zorla çıkamayacağını düşünürsün. Ama dışına bir adım attığında hatta niyetlendiğinde bile özlemeye çoktan başlamişsindir. Seviyorum be seni en güzel anılarımın şahidi...
bundan 5 saât önce bulunduğum kentti ki gene ayrıldık. her ne kadar istediğimi alamadan dönsem bile döneceğim, istediğimi alacağım ve başarılı olacağım.
2017nin son günlerini geçirdiğim hatta 2018 e girdiğim şehir. (bkz: yılbaşı tatili)
Tunalı hilmiyi sevdim baya. Ve tabikii en sevdiğim yer anıtkabirdi.
Sebebini bilmiyorum anıtkabirde japon turistler bizimle resim çekilmek istediler. Uzaktan resmimi çekti bir kaçı hatta. biz de anlamadık arkadaşla. Bu da benim ankaraya dair en komik anım oldu galiba.
12 ocak'da 6:45 kaybedenler kulübü sahnesinde süfer bir etkinlik olacak şehirdir. 90’lar Türkçe Pop Parti - Grup Vitamin & Mansur Ark & Hakan Küfündür daha denk gelir mi insana bilmiyorum.