ankara

entry9985 galeri ses6
    8357.
  1. Ankara'da ya okunur ya da aşık olunur zaten.ikisinin de hakkını verdim.Hep gidecekmişim gibi geliyor bu şehirden.Tatiller hariç hiç uzun süreli gitmedim ama ilerde gidersem de en çok insanını özlerim.okumaya gelip sevenini görmedim ama aşık olup burayı sevmeden hem buralı olan hem de burada kalan birini yakından tanıyorum.
    2 ...