Ankaranin soğuğunu askerde farkettim. 5 sene okudum ama sabah 4:30-5:00'de o kadar soguk olacağını dusunmemistim. 4:30da nie kalkıp kahvaltiya gidiyorduk hala onu da anlamış degilim.
gitmek istediğim, fakat şartlar olgunlaşıp da gidemediğim şehir. ölüm olmadığı sürece bir gün orada olacağım, atanın huzurunda. ek olarak yerlisi hariç ankaralıyım diyen tiplerini de sevmem.
dün sabah itibariyle gerçek kimliğine kavuşmuştur. bende diyordum burnumuzu yerlere düşürecek, götümüzü kesecek, içlik giymediğimiz için küfürler ettirecek havaya ne oldu da gelemedi bir türlü.
ankara;
temizlik işçilerinin çöpten topladıkları 4.200 kitap ile kütüphane oluşturulmuş.
•••ahlaksızlığın,adaletsizliğin,sapkınlığın ferman olduğu bir devirde kitap okumak erdemliktir.
ellerinizden öperim abilerim.
ankarada olan ve b pozitif Kan grubuna sahip arkadaşları "ahmet turan özbek" adlı kardesimize trombosit kan vermeye davet ediyorum. hacettepe üniversitesi tıp fakültesi hastanesi kan merkezi ne isimle basvurabilirsiniz.
Cumartesi karla karışık yağmur beklenen şehir. Ankara da en geç 4-5 Ocak civarlarında kar yağmış ve tutmuş olması lazım yoksa cidden lanetli olduğunu kanıtlayacağım bu şehrin.
bilen bilir benim bu şehri nasıl sevdiğimi. insanları mert havası sert bir şehirdir benim nazarımda. milliyetçi, vatanını milletini seven insanların ekseriyette olduğu bir şehirdir. ancak burada yaşayan insanların bazılarının mertliğinden şüphe eder oldum. terör sempatizanları pkk yalayıcıları var bu şehirde ve bunlar çocuklarını bizlerin vergileri ile yapılmış okullarda okutuyorlar. ayrıca benim şehrimin insanı haset nifak arkadan iş çevirme işini hiç bilmez fakat görüyorum ki insanlar yaşlarına başlarına bakmada arkadan iş çevirmelere başlamış. tanımadığı bilmediği insanlar hakkında iftira atmaya başlamışlar. muhakkak kuyruk acıları vardır ki bunları yapıyorlar ama yine de boyunca çocuğu olan anne sıfatıyla ortada dolaşan kadına yakışmıyor.
demem o ki; şehrimin havasını bozuyorsunuz pislik ruhlu yaratıklar. mert olun yiğit olun buyrun bir canımız var seve seve verelim kahpeliğin lüzumu yok.