Görevinin başındaymış. 2 yıl daha gün yüzü yok bize. Bir de rakip aday çıkarsa olağanüstü kurula giderim diyordu. Kutkualp aday, hadi gitsene kurula. En nefret edilen başkan olacak, len edebinle bırak işte. istemiyorsun, taraftar seni istemiyor. Nasıl insanmışsın sen ya? Sen varken bizi şampiyon yapmayacaklar, yapmamaları gerek yok zaten sen varken bizden bir cacık olmaz
bazen bir proje çıkar ve çok umutlanırsın ya,
vay be dersin
düşününce hayal edince vay be dersin fakat gün gelir o heyecanın yerini hüsran alır.
Fenerbahçe tarihi için Ali koç böyle bir hüsran ile bitti.
ilk başladığında farklı dili
profösyonel bakış açısı
ekibi yaratacağı rüzgar
dünya üzerindeki networkü vs.
tüm detaylar kağıt üzerinde çok iyi idi.
ilk önce acemilikler yaptı,
sonra hatalar yaptı
el ayak da öpmedi son kertede onu da denedi ama geç kalmıştı.
enerjisinin büyük bir hüsran ile bitmesi kötü oldu.
bir zamanlar tribünler ali şen başka fb şampiyon derdi
ali şen tribünlerin en sevdiği idi
ona gösterilmeyen sabır gösterildi ama olmadı
bazen hayat böyledir
anlatamazsın ama 2 + 2 = 5 edebilir
ali koç da fb tarihinde böyle oldu
kısmet emeğine sağlık
çok uğraştı maddi manevi verebileceğini verdi
bazen çok aşırı istemekte sorun olur ya...
neyse güle güle ali başkan belki yollarımız bir daha kesişir.
sağlıkla kal.
sene sonu şampiyon gelirse adına pasta kesildiği gibi bir de büyük nazar boncuğu yaptırılıp altına seninle ömür boyu yazılıp kemerburgaz'a asılmalıdır. tarih seni de yazacak merak etme büyük başkan. taçsız kral metin oktay gibi, imparator fatih terim gibi, karpatların maradonası hagi gibi galatasaray tarihine adını altın harflerle yazdırdın. bu taraftar seni unutmadı, unutmayacak.
Bizim ali pişpirik oynar mfö dinler, maç seyreder. altı senede net bir santrafor alamadı. azıcık haysiyet kırıntısı varsa artık gitmeli. yaşatmadığı rezillik kalmadı bingo değil tombala yaptın yeter be adam!!
en büyük icraati süper kupa maçına u19 la çıkıp rakibine bedavadan kupa kazandırmasıydı. vizyon ve yapı ile geçen 7 yılda kulüp tarihinin en kötü başkanı olmayı başardı.
gerçi kulüp yönetim şekliyle sağolsun bir sürü kupa kazandırdı rakip takıma. ey son seçimde ali koç'a oy veren kongre üyeleri, gidin başka takım tutun.
ben varken bizi şampiyon yapmayacaklar diyorsun sonra aday oluyorsun. şaka gibi. bu kadar başarısızlık olmasına rağmen bırakmıyor adam,şampiyon olsa hiç bırakmayacak herhalde.