Biz adalet isterken 3 maymunu oynuyordu herkes. Penaltımız verilmedi diye ortalığı yangın yerine çeviren kulüp değiliz diye açıklaması da mevcuttur.
Geçen sene Kadıköy'de 3 puanımız gasp edildiğinde adalet aramayıp kendi başına geldiğinde ağlarsan o aradığın adalet değildir.
Gidin yeni bildirge imzalayın. Dün söylediklerinizle bugün söyledikleriniz bir kere de tutsun amk.
Kara paralarını "transfer" adı altında aklamak (eljif elmas, kaleci Ertuğrul olayı) olan
Geldiği günden beri FB nin başarısı için tek kelime projesi vs. Olmayan
Tek düşüncesi fatih terim ve galatasaraya nasıl zarar veririm olan
"Yalı bebesi"..
Burdan fanatik fblilerede sesleniyorum
Bu yalının fbye şampiyonlar ligi oynatacağım
Kupa kaldıracagim
Futbol dışı branşlarda çağ atlatacağım
Projelerimiz var vs dediğini duydunuz mu hiç..
Ulan en iyi olduğunuz baskette bile nal toplar oldunuz
Adamın derdi belli
Sizi kandırıyor
Paralari topladı acun ile soran oldu mu hiç kardeş bu paralar nerede diye
Yoook
Aziz Yıldırım bile tesisleşme ve diğer branş projelerinde iyi işler yaptı
Bu adam bir senedir görevde peki fenere Allah rızası için bir Dikili ağacı varmı oda yok
Eeee hala ne diye bu yalının peşinde koşuyorsunuz..
Ben bu adamin geldiği ilk günden beri söyledim
Derdi fener değil..
Doğum yeri pensilvanya olandan size hayır gelmez...
algı operasyonları yaparak bir takım kazançlar elde etmeye çalışan ancak bokunu çıkardıkça kendine inanan andavalların bile sayısını düşüren başkan. biz merdivenlerin boş bırakılmamasından ceza alıyoruz diğer takımlar almıyor ne demek? sen ali koçsun bu kadar da kepaze etme kendini.
Kendi çıkarları için hakemler hata yapar
Ama ters düşerse ''sosyal medyada büyük tepkilere yol açacak'' der. Hadi oradan
Geçen sezon da hakemler de insan hata yapabilir diyen kudurmuş galiba öyle güzel futbol istiyorsan Galatasaray'ında hakkını savunacaksın Beşiktaş ve Trabzonsporunda hakkını savunacaksın o yüzden boş yapıyor.
3 haftadır yarattığı komplo teorileri,boşuna çıkmış olan vizyon başkandır.
Neymiş fener'in şampiyon olması engelleniyormuş,Trabzon'u devlet destekliyormuş,tff transfer yapmamızı engelliyormuş vs...
Bu teoriler ile sol bek diye inleyen taraftarı ayakta uyuttu,fener düşmanlarını yeneceğiz diye hayali savaş verdiler.o konuda kendisini tebrik ederim.hepsi birden sahte düşman taktiğini yuttu.
Ama artık foyası 5 maçtan sonra ortaya çıkmıştır.gerçi o da istediğine kavuştu şimdi,artık istediği teknik direktörü getirebilir.ersun cephesi düştü,aykut cephesi başkanlığının düşmesini bekleyecektir.
Trabzona çemkirip iftira atacağına geçen yıldan beri gs lehine yapılan kasti halem hatalarını konuş bir sürü sermaye para sahibisin yüreğin varsa git şikayet et uefaya fifaya savcılığa yap hadi.