Biz adalet isterken 3 maymunu oynuyordu herkes. Penaltımız verilmedi diye ortalığı yangın yerine çeviren kulüp değiliz diye açıklaması da mevcuttur.
Geçen sene Kadıköy'de 3 puanımız gasp edildiğinde adalet aramayıp kendi başına geldiğinde ağlarsan o aradığın adalet değildir.
Gidin yeni bildirge imzalayın. Dün söylediklerinizle bugün söyledikleriniz bir kere de tutsun amk.