"vallahi avrupa'nın en büyük futbol organizasyonunda, burada olmayanlarla ilgili konuşmayalım isterseniz. sicilin, micilin, nüfuzla, reklamla doldurulamadığı yerdeyiz çünkü. kimin ne dediğine dönünce bakacağız, değerse, cevabını veririz."
imparator'dan şöyle bir ayar yemiş yalı düşkünü zavallı.
allah çarpsın insan içine çıkamam şu lafları yesem. ama adam zevk alıyor herhalde lan. geldiği günden beri aynı saçmalıkları zırvalayıp duruyor bıkmadan usanmadan ve her defasında öncekinden daha ağır bir tokat yiyor suratının ortasına.
tamam kardeşim her fenerbahçelide doğal olarak biraz ''fatih terim'' kompleksi vardır da arkadaşın olayı artık klinik bir mesele haline gelmiş. hoca kabuslarına falan giriyordur bunun kesin. allah kurtarsın. yazık.
Adam sicil diyor gerizekalılar, hukuktan, cezai ehliyetten falan bahsediyor ama kime diyoruz tabii ki. Başarı için her yolu mübah gören eksik ahlaklı kulübe gönül vermişler ne anlar.
vizyonsuzluğun tdk karşılığı. düşünsenize mustafa cengiz çıkıp ersun yanal hakkında demeç veriyor. utancımdan yerin dibine girerdim. fatih terim türk futbolunun babasıdır. herkes ayağını denk alacak yalı çocuğu.
muhtemelen basın tarafından sorulan bir soruya cevap verdi diye bu kadar tantana. basın çok fena, e sosyal medyadaki işsizler de zaten yıllardır aynı strateji; videoyu kes biç sonra saldır.
her ne olursa olsun fatih terim hakkında konuşması yanlış olan fenerbahçe başkanı.
hem mevki hem kişilik hem de karakter olarak kale alınacak bir insan değil çünkü terim.
Galatasaray adlı camiaya sicili bozuk teknik direktörü içinize sindirebiliyor musunuz? minvalinde sözler söyleyip sinsi bu camiayı dumura uğratan efendi ve kibar insan.
Bugün öğle saatlerinde takımını Galatasaray seviyesine çıkarmaya çalışmaktansa Galatasaray'ı aşağıya çekmeye çalışan “ŞANSLI YALI ÇOÇUĞUNUN” hezeyanlarını Şampiyonlar Ligi gündemimize rağmen kamuoyuna yansıdığı için duyduk.
Değerli Hocamız Fatih Terim'i ağzına almadan duramayan bu şahsa acıyor ancak haddini de ara sıra hatırlatma zorunluluğu duyuyoruz.
"Biz zaten az konuşuyoruz, algıyla işimiz olmaz" diyen ama önüne gelen her mikrofonda salyalar saçarak imparator Fatih Terim'e ve Galatasaray'a saldıran, kitlesini nefret ile gütmeye çalışan Küçük Aziz’in tutarsızlıkları ile yine dalga konusu olmayı başardığını söylemeliyiz.
Hocamızın bir yabancı gazetecinin grubun güçlü takımları Real Madrid ve PSG ile ilgili sorusuna verdiği "Güçlüler ama maçlar sahada kazanılıyor, masada değil" cevabını, bir tasmalı muhabirine "Türkiye'de masada burada sahada kazanılır dedi" diye sorduracak kadar acizleştiğini belirtmeliyiz Ali!
"Dünya futbolunda neler konuşuluyor, biz ne tartışıyoruz" diye güya duyar kasıyorsun ama Şampiyonlar Ligi kura çekiminden tut yabancı basınına, Wenger'den Mourinho'suna kadar Galatasaray ve Fatih Terim'in konuşulduğu gerçeğiyle yüzleşiyorsun ama işine gelmediğini sende biliyorsun Ali!
"Dünya ile rekabet etmek istiyorsak yerlileri yabancılar ile rekabete sokmalıyız ki gelişsinler" diyen Fatih Terim'e; "Yabancı sınırı gelebilir yerli alıyoruz o yüzden" diyen, hayattaki tek başarısının zengin bir ailede doğmak olan sen mi Türkiye’yi dünya futboluna anlatacaksın Ali?
"Neden bu kadar çok ceza alıyor, başkası neden almıyor?" diye HADDiN OLMADAN sormuşsun. TFF kurullarının hepsi bizden diye senelerdir övünen camianızdan ve onlar kuyruk acısıyla Terim'e saldırırken sizin pisliklerinizi halı altına süpürdüğünden dolayı olabilir mi sence Ali?
Soruyoruz; uzak geçmiş bir yana, sadece GÖREVE GELDiĞiNDEN BERi TÜKÜRDÜĞÜNÜ YALADIĞIN KAÇINCI OLDU Ali? Biz sayamadık... Kulüpler Birliği bildirisinden sonra kaç kez ağladın hakem diye? "Taç verilmedi diye ağlamayız" diyip TFF'ye gidip "Taç yanlış" diye maç tekrarı istemedin mi Ali?
Geldiğin günden beri "Futbolun marka değerini artırmak lazım" diye hayali pazarlama yapan sensin. Türk futbolunun en büyük markalarından olan, yurtdışında Türk bayrağını defalarca gururla dalgalandıran Fatih Terim'i itibarsızlaştırma operasyonu yapmaya çalışan sensin, SEN YELSiN DE iMPARATORDAN TOZ DAHi ALAMAZSIN Ali!
"Rakibimizden iki şampiyonluk geri kaldık" diye konuşan da sensin, 3 maçlık turnuvaları Ulusal lig şampiyonluklarına ekleyip kitleni gütmek uğruna Ulusal Ligi sulandırarak marka değerini baltalayan da sensin, sana rağmen Türk Futbolu'na nasıl değer kazandıracağız Ali?
Arkanda güçlü ailen var, elinle oluşturduğun federasyon ve kurulları var, başın sıkışınca çalıp medet isteyeceğin kapılar var, medyan var, tasmalı KOÇtrollerin var, "Sen başarı getiremedin bari Terim'i indir" diye sana inanan bir kitlen de var. AMA ŞUNU SAKIN UNUTMA Ali;
ADANA'DAN ÇIKIP TIRNAKLARI iLE KAZIYA KAZIYA TÜRK FUTBOLU'NU AVRUPA'DA SÖZ SAHiBi YAPAN, TÜRK OLMAYAN TAKIMLARI YENMEK MiSYONUNU GERÇEKLEŞTiRiP GALATASARAY'I AVRUPA'NIN ZiRVESiNE TAŞIYAN iMPARATOR FATiH TERiM'iN ARKASINDA ASLAN GiBi MiLYONLARCA EVLADINDAN OLUŞAN BiR ORDU VAR!
asil bir adam fenerbahçemize çok yakıştı, algı operasyonu yaparak mağduru oynayanlara meydanın boş olmadığını göstermekle meşgul şu sıralar.
hem saha içinde hem saha dışında leş yiyicilerle mücadele edeceğini gösteriyor.
bu ülkede koç isen ve bu seviyesiz adamlarla uğraşmak zorundaysan bunun tek açıklaması olur o da bu adamın Fenerbahçe sevgisi.
her şey çok daha güzel olacak.