çok değil, fenerol ile para gönderen ortalama bir fenerli kadar zekası varsa sene sonunda arkasına bakmadan kaçar. aziz yıldırım'a ait en çok galatasaray şampiyonluğu gören fenerbahçe başkanı ünvanını ele geçirmek istiyorsa o başka tabii.
Efsanesi köpek olan camiayi cevap vermeyişi ile kudurtan adam gibi adam.Bir de adam beyefendi biri aziz gibi çemçük ağızlı olmayışı da ayrı kudurtuyor köpekleri.
Aziz'in taktikleriyle fenerbahçeyi yönetmeye çalışıyor, boşa kürek. Geldiğinde heyecanlanmıştık, 3 büyük arasında dostluk ortamı olur inşallah demiştik ama fos çıktı...
rüyalarınızda, hatta bilinçli olarak kurabileceğiniz hayallerinizde bile kulübünüze başkanlık edecek böyle büyük iki başkan çıkaramazsınız.. anca gelip b.k atarsınız.. birini kumpasla alaşağı edebilirsiniz, hileyle, düzenbazlıklarla haklı şampiyonluklarını çalabilirsiniz, milyar euroya ulaşmış maddi değerini düşürebilirsiniz.. amaaa unutmayın bu iki adamın ülke futboluna bırakacağı izleri silemezsiniz.. sizin sahte im'para'torunuz, sizin himmetiniz, duanız, çevirilen tüm dolaplarınız elbet birgün, gün yüzüne çıkacak.. o zaman kaçacak yer arayacaksınız. işte o zaman ülke futbolu rahat bir nefes alacak. işte o gün türk futbolunu yükselişe geçtiği gün olacak.
aziz yıldırım reisin tırnağı bile etmeyen vasatın altı
fenerin başkanı. adından bile rahatsız oluyorum
yol yakınken bırak git kim gelirse gelsin sen git yeter.
R harfini bilerek söylemeyen, herhangi bir insanın özürü ile dalga geçebilen, insanlıktan nasibini almamış kişilere söylenecek tek söz var. Ağzın doluyken konuşma!
bu adamın olayı başka hala bazı fenerbahçe taraftarı anlamadı,
dayılar bu adam başarı için burada ,
taraftar ruhuyla burada.
başkan olmadan önce de tüm türkiye ve bir çok dünya ülkesi tanıyordu bu adamı,
fb başkanlığından medet ummuyor.
neden aziz yıldırım ile karşılaştırılıyor anlamıyorum.
aziz ile ali nin fenrbahçeliliği kıyaslanmaz.
bu en müslüman kim gibi bir kıyaslama, yapmayın olm, aziz de efsane başkan.
ama ali başka,
olursa başka fener olacak,
ama bu yollar çukurlu, çamurlu, karı var kışı var.
ali sihirli değnekle gelmedi başkanlığa inançla geldi, çubuklu üzerinde geldi, gollere nasıl sevindiğini gözlemle
anlayacaksın.
ali nin olayı başka abiler, lütfen saygı.
( ali diyorum, sayın koça ama onu fenerbahçenin ali'si olarak gördüğüm için, samimiyetinden
saygısızlık etmek anlamında değil )
edit : ben eleştirmiyorum, hayatımı maaşlı çalışan biri olarak koca adamı , ne haddime , bakkal bile açmadım koca holding sahibi ile kıyaslamak ne kelime...
ailesinin en dusuk profilli ismi an itibariyle ekrana cikmis agliyor! milleti algi operasyonu ile sucluyor! sampiyonlar ligi macina saatler kala bilerek ekrana cikip yanina bile erisemeyecegi terim e salliyor! dusmanin bile mert olani demisler ya!