“Bu yardımcı hocaların bilgisayarlarını inceledik ve şunu gördük..28 Haziran’dan itibaren tüm antrenman programını, tüm performans raporları, herşey dışarıya sızdırılmış..”
Fenerbahçe düşmanı orospu analıları bugün deşifre eden kral başkandır, kendisini sevmeyen de çok net galatasaray'lıdır veya orospu analıdır. Çok net eminim ki bir kaç yıl şampiyon olamasakta ilerleyen senelerde fener'i 1 numara yapacak. Adamı eleştirenlerin 1 tanesi bile fenere zerre katkısı olmamış veya hasbelkader 30tl'ye inidirimli forma almış taraftarımsı veyahut gs'li olması çok muhtemel.
ps: Türkiye'de tek büyük yaratılmaya çalışılıyordu, Aziz Yıldırım desteği ile GS süper lig imparatoru oldu katkısı ve emeği olan tüm fenerbahçe düşmanlarının allah belasını versin, allah çoluğundan çocuğundan çıkarsın tez zamanda.
olaylara yaklaşımını tv de kendi ağzından dinleyince bütün umutlarım tükendi.
halbuki büyük destek vermiştim ve seçilince çok sevinmiştim.
bence kredisini tüketmeye başladı. acaba ersun hocayla neden istediği dönüşümü gerçekleştiremeyecek onu da merak ettim.
Arda gibi taraftar ruhlu oyuncular mı yetiştirelim mesela?
Geliyorlar merak etmeyin..
Ömer faruk var..
burak var..
muhammet var..
mahsun var..
Berke ile barış’ı biz yetiştirmesekte onlar da bizden.. merak etmeyin geçecek bu günler..
Teoride tamam dediğiniz bir iş pratikte sorun çıkarabilir.. çünkü her zaman planlayamadığınız şeyler olacaktır.. değerli başkanımız ekonomiyi toparlıyor, futbol takımı aksıyor.. içeride bunlar yaşanacağını o da hesaplamamıştır muhtemelen.. ama gerekeni yapacaktır kendisine inancımız, güvenimiz sonsuz..