Fenerbahçe düşmanı orospu analıları bugün deşifre eden kral başkandır, kendisini sevmeyen de çok net galatasaray'lıdır veya orospu analıdır. Çok net eminim ki bir kaç yıl şampiyon olamasakta ilerleyen senelerde fener'i 1 numara yapacak. Adamı eleştirenlerin 1 tanesi bile fenere zerre katkısı olmamış veya hasbelkader 30tl'ye inidirimli forma almış taraftarımsı veyahut gs'li olması çok muhtemel.
ps: Türkiye'de tek büyük yaratılmaya çalışılıyordu, Aziz Yıldırım desteği ile GS süper lig imparatoru oldu katkısı ve emeği olan tüm fenerbahçe düşmanlarının allah belasını versin, allah çoluğundan çocuğundan çıkarsın tez zamanda.