Arda gibi taraftar ruhlu oyuncular mı yetiştirelim mesela?
Geliyorlar merak etmeyin..
Ömer faruk var..
burak var..
muhammet var..
mahsun var..
Berke ile barış’ı biz yetiştirmesekte onlar da bizden.. merak etmeyin geçecek bu günler..
Teoride tamam dediğiniz bir iş pratikte sorun çıkarabilir.. çünkü her zaman planlayamadığınız şeyler olacaktır.. değerli başkanımız ekonomiyi toparlıyor, futbol takımı aksıyor.. içeride bunlar yaşanacağını o da hesaplamamıştır muhtemelen.. ama gerekeni yapacaktır kendisine inancımız, güvenimiz sonsuz..