Yeni bir (bkz: anap) benzeri ile geliyor. ilk seçimde yüksek ihtimalle oyumu alacak olandır.
Zira mevcut partilerin hepsinin tek bildikleri öbürüne karalamak, iftira atmak vs. fakat Ali Babacan ve ekibi altını çizerek bölmeye değil birleştirmeye geliyoruz diye bahsediyorlar. ihtiyacımız olan da bu.
En az %8 oy alacağını düşünüyorum. Demokrasi ve insan haklarını önceleyen bir hareket oluşturup siyasette merkezde konumlanmak istiyor. Akp, saadet, mhp, chp gibi partilerden ileride katılımların olacağını tahmin ediyorum. Ben oy vermem ama şunu söyleyebilirim. Babacan donanımlı ve genç bir siyasetçi. Siyaset sahnesine düşük oyla girecek olsa da, şeffaflık ve demokrasiden taviz vermediği sürece akp'den eriyen her oyla partisini %15-20 bandına çıkaran bir merkez partisi haline getirecek.
dün ki yayında bende aşırı derecede olumlu etkiler bırakan değeri eski bakan. hep türkiye’de son zamanlarda düzgün bir siyasi parti boşluğu olduğunu düşünürdüm 1-2 sene önce iyi parti de inanılmaz bir giriş yaptı sonra yaptıkları ve söylemleri ile balon gibi patladı ve şimdi sonunda düzgün bir parti geliyor. oyumuz babacan’a inşallah...
Edit: ne çok iyi parti kitlesi varmış seçimde nerdeydiniz %9.90
Daha açık olmak gerekirse, bugün ABD'de yönetimden uzak kalan ve trumpın "değişik" siyasetine maruz kalan küreselci kanat mendersten bu yana ülkemizden elini çekmedi. Yani bildiğiniz memleketi onlar yönetti. Bunu da yerli liberal maşalarla beraber yaptılar. Son beş yıldır istediklerini yaptıramayanlar yeni aktörleri piyasaya sürüyorlar. Yine liberal arkadaşlar iş başındalar. Biri sağdan biri soldan yürüyor. Babacan ve imamoğlu...
Küreselcilerin üzerinde etkili olan yahudi ve Kürt lobisi dolayısıyla abdde iktidardan uzak kalmaları bizim yararımıza. Ancak para bu adamlarda. Ve abdde de gelecek seçimlerde muhtemelen cumhuriyetçi trumpı devirecekler gibi duruyor. Orta doğuya tekrardan bir kepçe atacaklar gibi duruyor.
ali babacan'ı beğenmiyorsanız bence ortada bir sorun vardır. Siyaset politika gibi konularda parti liderliği ve sonrasında devlet başkanlığı yapmak için o kişinin kendini halk tabanına çekmesi gerekir. Uzaylı da olsanız halkın ağzından çıkanları anlamalısınız. O yüzden 'malum' parti ile 18 senedir yönetiliyoruz. Çünkü halkın konuştuğu lisansı anlayan ve ona karşı bir şeyler yapan parti var iktidarda.
Ali babacan'ın teke tek programını izledim, inanılmaz şeylerden bahsetti. inanılmaz diyorum çünkü artık benim de unuttuğum özgürlüklerden, demokrasiden, eşitlik gibi konulardan bahsetti. Ben umutluyum ali babacan devlet'in başına gelen son yıllarda ki en önemli ismidir. Keşke türk halkı bunu görebilse bi 20 sene bizi yönetse.