ali babacan

entry708 galeri124
    314.
  1. ülkenin şu an içinde bulunduğu ekonomik durumun teknik direktörlerinden

    biridir. recayi de ilk başlarda böyleydi, özgürlükler mözgürlükler, haklar

    hukular. daha neler neler.

    sonuç ? işte bu gün gördüğün.

    recayi de durur mu ? karşı hamleyi yapmış.

    bunun oyunu bölsün diye, taaa parislerden

    uzan cem geliyorum u ithal etmeye hazırlanıyor.
    2 ...
  2. 315.
  3. Şu adamın kuracağı oluşumum %1.5 dan fazla oy alabileceğine inanan var mı? Hele ki akp den?

    Hep söylüyoruz sağ tandanslı seçmen biatçıdır. Partiye değil şahsa sadıktır sorgulamaz o yüzden.
    1 ...
  4. 316.
  5. Ümit bağlanabilecek bir isim değildir.
    Neticede hepsi aynı tabandan çıkma değil mi ?
    Belki birileri gibi liyakatsizlikle bakan olmamıştır, mühendis zekalıdır, hayvani ortalamayla mezun olmuştur, yabancı dili vardır, üslubu naziktir saldırgan değildir falan filan ama.
    Kendisinde tam dinci-liboş işbirliğine aracılık edecek türden bir potansiyel var. Ne demişler :

    "Yok aslında birbirimizden farkımız."
    "Biz osmanlı bankasıyız."
    4 ...
  6. 317.
  7. eski akp li umarım partiyi ikiye böler.
    3 ...
  8. 318.
  9. Kısa vadede Babacan fazla oy alsa bile Ahmet Davutoğlu'nun daha başarılı olacağına inanıyorum.
    0 ...
  10. 319.
  11. amerikancı(k) liboşların ülkemize kakalamaya çalıştığı yamuk kişi.
    4 ...
  12. 320.
  13. Türkiye'yi kurtaracak adamdır.

    Her ne kadar Liberal olmasam da, Rte'den tek kurtuluş yolumuz Ali babacan gibi duruyor
    3 ...
  14. 321.
  15. 322.
  16. Binde 1 dahi çok kendisine. Ama bol şans yine de.
    0 ...
  17. 323.
  18. Yüzde 3-5 arası oy alır. Agabeyi iktidardan indirmeye yeter.
    2 ...
  19. 322.
  20. 323.
  21. 10 - 15 güne partisini kurmazsa inandırıcılığını kaybedecek olandır.
    2 ...
  22. 324.
  23. hala parti kuracak, yav kur artık be adam kur.
    0 ...
  24. 325.
  25. amerikancı(k) itlerin ülkemize bela etmeye çalıştığı tip.
    9 ...
  26. 326.
  27. Döneminde kişi başı gelirin yüksek olma sebebi ülkedeki sıcak paranın bolluğuydu. Ancak anlamadığınız nokta, o para hiçbir zaman bizim olmadı. Yani siz taşıma suyla dönen değirmenin şatafatına kanıyorsunuz. Batılıların arzularını, taleplerini yerine getirdikçe o para ülkeye akmaya devam etti ve o dönemki geçici rahatlık işte bu verilen tavizlerin ve milli çıkarların ötelenişinin sonucudur.

    Bundan hicap duymanız gerekirken bir de kalkıp ali babacan'ın yabancı yatırımcının parasına dayalı ekonomi modelini övüyorsunuz ya, hakikaten yazık. Turgut Özal ne idiyse, Kemal derviş ne idiyse ali babacan da odur, fazlası değil. Biz üretelim dedikçe siz özelleştirelim, satalım, devlet çıkarlarından vazgeçip ekonomiyi düzeltmek uğruna Batı'nın köpeği olalım diyorsunuz.

    (bkz: bağımsızlık benim karakterimdir) diyen Atatürk'ü anmayınız boş yere.
    5 ...
  28. 327.
  29. 328.
  30. Canlı olarak deva partisi tanıtımını izliyorum. Burada olamayan emeği geçenler derken kimleri kastetti. Bu kötü günler geçecek derken kimleri kastediyor. Ben anlayacağımı anladım.

    Dün yanında olduklarınız bugünkü duruşunuzdur. Çünkü sizde değiştirilecek gömlek bitmez.
    0 ...
  31. 329.
  32. fox tv de konuşuyor.

    sanki yıllarca hırsızların arasında onlarla beraber çalışmamış gibi muhalif görünmeye çalışıyor.

    ahmet davutoğlu ve bunun gibi adamlar akp ile ilgili bildikleri bütün hırsızlıkları yolsuzlukları anlatmadıkları sürece onlardan biri olarak kalacaklar.
    1 ...
  33. 330.
  34. şu an fox tv de.

    öyle bir konuşuyor ve sistemi eleştiriyor ki gören de yıllarca bu sistemin önemli bir çarkı olarak kendisinin yıllarca görev yaptığını unutmuş gibi.

    yemezler paşam...yemezler...
    3 ...
  35. 331.
  36. Yüzde 3 alsın yeter..akp ye zarar verir..2023 de ciddi sorun olur..
    0 ...
  37. 332.
  38. Ulusalcılık hastalıktır diye buyuran yeni nesil Turgut Özal. istiyor ki sıcak paraya dayalı ekonomi devam etsin, ülke hiçbir şey üretmeden günü kurtarmaya çalışsın. Ulan sen bunu daha önce yaptın, geldiğimiz yer ortada. Hala akillanmiyor musun arkadaş?

    Bu ülkede devletin yararına en çok çalışan kesimlerden biri ulusalcı kesimdir herhalde. Ulusalcılar bu ülkede Atatürk'ü gerçek anlamda anlayabilen nadir insanlardır, bugünkü hdp'nin yandan yemişi y-chp'den, öz yurtları olan chp'den kovulmuş az sayıda ama kaliteli insanlardır. Ordumuzun bünyesinde ağırlıklı bir kesim ulusalcıdır. Sen kalkıp bu ülkenin kurucu ideolojisine hastalık deme hadsizliğini nasıl yapabilirsin kraliçesinin minik liboşu?

    Bu ülkede bundan sonra yeni turgut Özallar, Kemal dervişler,.ali babacanlar olmayacak. Bu ülke kendi malını kendi yiyeceğini kendisi üretecek. Yabancı yatırımcının götünü yalamak zorunda kalmayacak.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2007437/+
    2 ...
  39. 333.
  40. Bir taraftan ak itler diğer taraftan kamalcıların saldırısına uğrayan önderimiz. Bizi bu karanlıktan çıkaracak olan tek kişi. Kudurun.
    2 ...
  41. 334.
  42. reis sayesinde şöhret sahibi olan adamlar yine reise rakib oluyor ya, ne diyeyim. *
    6 ...
  43. 335.
  44. 336.
  45. rte de koltuğu bırakmasını bilmeli . ülke cumhuriyet kraliyet değil ki. ama rte de koltuk hırsına kapıldı.

    yani eninde sonunda gidecek.

    onun yerine adam gibi koltuğunu ali babacan'a bıraksın. bizim demokrasimizde kaliteli olsun.

    gelen gitmesinide bilmeli
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük