Ümit bağlanabilecek bir isim değildir.
Neticede hepsi aynı tabandan çıkma değil mi ?
Belki birileri gibi liyakatsizlikle bakan olmamıştır, mühendis zekalıdır, hayvani ortalamayla mezun olmuştur, yabancı dili vardır, üslubu naziktir saldırgan değildir falan filan ama.
Kendisinde tam dinci-liboş işbirliğine aracılık edecek türden bir potansiyel var. Ne demişler :
"Yok aslında birbirimizden farkımız."
"Biz osmanlı bankasıyız."
Döneminde kişi başı gelirin yüksek olma sebebi ülkedeki sıcak paranın bolluğuydu. Ancak anlamadığınız nokta, o para hiçbir zaman bizim olmadı. Yani siz taşıma suyla dönen değirmenin şatafatına kanıyorsunuz. Batılıların arzularını, taleplerini yerine getirdikçe o para ülkeye akmaya devam etti ve o dönemki geçici rahatlık işte bu verilen tavizlerin ve milli çıkarların ötelenişinin sonucudur.
Bundan hicap duymanız gerekirken bir de kalkıp ali babacan'ın yabancı yatırımcının parasına dayalı ekonomi modelini övüyorsunuz ya, hakikaten yazık. Turgut Özal ne idiyse, Kemal derviş ne idiyse ali babacan da odur, fazlası değil. Biz üretelim dedikçe siz özelleştirelim, satalım, devlet çıkarlarından vazgeçip ekonomiyi düzeltmek uğruna Batı'nın köpeği olalım diyorsunuz.
Canlı olarak deva partisi tanıtımını izliyorum. Burada olamayan emeği geçenler derken kimleri kastetti. Bu kötü günler geçecek derken kimleri kastediyor. Ben anlayacağımı anladım.
Dün yanında olduklarınız bugünkü duruşunuzdur. Çünkü sizde değiştirilecek gömlek bitmez.
sanki yıllarca hırsızların arasında onlarla beraber çalışmamış gibi muhalif görünmeye çalışıyor.
ahmet davutoğlu ve bunun gibi adamlar akp ile ilgili bildikleri bütün hırsızlıkları yolsuzlukları anlatmadıkları sürece onlardan biri olarak kalacaklar.
Ulusalcılık hastalıktır diye buyuran yeni nesil Turgut Özal. istiyor ki sıcak paraya dayalı ekonomi devam etsin, ülke hiçbir şey üretmeden günü kurtarmaya çalışsın. Ulan sen bunu daha önce yaptın, geldiğimiz yer ortada. Hala akillanmiyor musun arkadaş?
Bu ülkede devletin yararına en çok çalışan kesimlerden biri ulusalcı kesimdir herhalde. Ulusalcılar bu ülkede Atatürk'ü gerçek anlamda anlayabilen nadir insanlardır, bugünkü hdp'nin yandan yemişi y-chp'den, öz yurtları olan chp'den kovulmuş az sayıda ama kaliteli insanlardır. Ordumuzun bünyesinde ağırlıklı bir kesim ulusalcıdır. Sen kalkıp bu ülkenin kurucu ideolojisine hastalık deme hadsizliğini nasıl yapabilirsin kraliçesinin minik liboşu?
Bu ülkede bundan sonra yeni turgut Özallar, Kemal dervişler,.ali babacanlar olmayacak. Bu ülke kendi malını kendi yiyeceğini kendisi üretecek. Yabancı yatırımcının götünü yalamak zorunda kalmayacak.