ali babacan'ı beğenmiyorsanız bence ortada bir sorun vardır. Siyaset politika gibi konularda parti liderliği ve sonrasında devlet başkanlığı yapmak için o kişinin kendini halk tabanına çekmesi gerekir. Uzaylı da olsanız halkın ağzından çıkanları anlamalısınız. O yüzden 'malum' parti ile 18 senedir yönetiliyoruz. Çünkü halkın konuştuğu lisansı anlayan ve ona karşı bir şeyler yapan parti var iktidarda.
Ali babacan'ın teke tek programını izledim, inanılmaz şeylerden bahsetti. inanılmaz diyorum çünkü artık benim de unuttuğum özgürlüklerden, demokrasiden, eşitlik gibi konulardan bahsetti. Ben umutluyum ali babacan devlet'in başına gelen son yıllarda ki en önemli ismidir. Keşke türk halkı bunu görebilse bi 20 sene bizi yönetse.