Akplilerin ülkenin en vefasız insanlar olduğunun bir kere daha gözler önüne serilmesine vesile olmuş adam.
Akpli için bugün vatanı kurtarıyorsundur, yarın vatanı satıyorsundur. Ortası olmaz. Neden? Çünkü derecelendirme yapabilecek zeka, birikim, bilgi yoktur da ondan.
günlük politikayla ilgilenemem onun yerine futbol takımım fenerle ilgilenirim çünkü günlük politika bir taraftarlık işidir. asla karşı tarafa hakverilmez. tıpku futbol tartışması gibi.
ali babacan la ilgili olarakta şunu söyleyebilirim. mühendismiş, endüstri mühendisi. türkiye nin mühendis yöneticilere ihtiyacı olduğunu düşünürüm. özellikle de makina mühendislerine. makina mühendisi değil endüstri mühendisi ama o da olumlu.
kısaca, türk politikasında gençleşme devam ediyor. etsin.
oy verip vermeme durumumda dikkat edeceğim mesele ise, analitik ve bu dünya ile ilgili söylemleri mi olacak yoksa öteki dünya ile ilgili söylem ve tavırları mı olacak, ona bakarım.
biz politikacıları bu dünyada bizim için iyi işler yapması için seçiyoruz. öteki dünya işleri allah la bizim aramızda. onları biz hallederiz.