Sonuna kadar destekledigim ve takdir ettigim kizdir kendisi. Bizim milletimizde cekememezlik, kiskanclik, basariya karsi durma, yapici olmak yerine her zaman yikici olmayi secmek var. Hepsinin altinda ise cahillik. Ulkemizi dunyaya duyurma potansiyeli var bence. Bunu mutevazi, pasif karakterde biri basaramaz. Simarikligi bazen artiyor gibi, evet, ben yasina ve hizla kazandigi sohrete veriyorum. Aleyna asiri mutevazi, sessiz, kibar bi tip olsaydi bundan artiz mi olur lan diyen dangalaklarin sesini duyar gibiyim. Kendisi dunya stari olacagim diyor. Buyuk oynamak isteyen hedefini buyuk secer. Olmasi gerekenlere bakarsak; ses tonu, ses araligi ve gucu gayet yerinde, ogrenmeye ve gelismeye cok acik. Farkli tarzlarda soyleyebiliyor. Ozguvenli ve cesaretli bir kiz, bunlarin hepsi cok onemli cunku hepsi birbirini destekleyen unsurlar.
Son yıllarda hiçbir sanatçıdan böyle midem bulanmamıştı. Nedense bunu gördüğüm anda ekranı değiştiriyorum, kusmak için lavaboya doğru koşuyorum. yahu arkadaş Mustafa Sandal, Serdar Ortaç, Demet Akalın, Orhan Gencebay, Ebru Gündeş'in toplam egosunu alsan bununkinin çeyreği etmez.
kendi nesil gruplarını arkasına almış sağlam sağlm gelen yeni sanatçı kimliği ile ilerisi yıllarda yıldızlar takımına yeni aday.
gerçekten beni kolay kolay bu tarz müzik yapan birini dinletmek çok zor. hatta sevmemin imkan da yeri yok. ama arkadaşta kararsız kaldım.
bu kadar özene özene yazdığımdan belli oluyor. kendimce tabi.
Kitlesini ve kendi davranışlarını sevmesem de. Müziğin insanları eğlendirmek amacını unutup daima kendini büyükmüş gibi gösterme çabalarına girdiği için gözüm de çöp kadar degeri yoktur. Ama yaptığı işe ve sanata saygım sonsuz.
Bir de savunmak için "daha çocuk o kız ya, sanhede ağlaması bu tarz hareketler yapması daha çocukluğundan, saçmalaması çok normal" diyenler var. Ne çocuğu ya? Hangi çocuk? Hangi alemde yaşıyoruz bizim çevre mi farklıydı bilmiyorum da 18 yaşında kızlar da erkekler de artık kazık kadar olmuş üniversiteye hazırlanan gayet normal ve olgun davranışlar sergileyen insanlar. Ben 18imde şu hareketi yapsam annem babam eve almazdı beni. Bu ne ağlıyor hiç kuul değilim ühühüüüü. 15 yaşında kardeşim bile böyle ergen değil. Tamamen ünlü şımarıklığı.
Saçma bir ödül töreninin saçma ödülünü almış şarkıcı.
amerikada küçük yaşta ünlü edilen tipler var. ilüminati, beyin yıkama, erayvılz falan tarzı şeyler yazdığınızda karşınıza çıkan klişe şeyler. britni sipiırzın hamileyken "off çok yedi galiba" diyerek karnını gösterdiği, hamile olduğunun gerçekten farkında olmadığı kayıtlar falan.
ne yalan söyleyeyim aleyna'da da böyle bir şey görüyorum. o pembe flamingolu klipler, şeytan taçları falan bunlar marjinal bir tarz yaratmak için değil bence. meşhur olduğu yaştan şu ana kadar olup bitenlere baktığınızda ben gerip bir durum görüyorum.
konuşmasını da tam dinlemedim aslında ama dilerim yitip gitmez bu şöhret dünyasında.