az evvel göz attığım gazetedeki habere göre takip edilen bir magazin dergisine "zekam yüzünden saçmalıyorum" diye röportaj vermiş kız çocuğudur. yani diyor ki aşırı zekiyim ve bilerek saçmalıyorum. tamam ama kardeşim insanlar seni saçmaladığın için değil başlı başına saçmalık olduğun için sevmiyorlar zaten.
gereksiz bir egosu var hala ergen zihniyetinden kurtulamamış ve asla kurtulamayacak. üstüne itici bir tarzı var. üstüne erotik erotik takılıyor tuhaf tuhaf giyinerek vs bunlarla gündemde kalmaya çalışıyor. saçmalayan insan gereksiz çıkışlar yapar mesela gündem olayım diye ama bunun durumu bu değil ki. başlı başına saçma bir çıkış zaten. tıpkı çocuk yaşta meşhur olan diğer örnekler gibi. misal o amerikalı sarı kız yok mu çırıl çıplak sahneye çıkan. eskilerde disney çocuğu muydu neydi şu ismi miley olan. misal justin biber oğlan. demek ki parayı birden vermeyeceksin bunlara kafaları gidiyor rahatı bulunca.
Polemikleri ve açıklamalarıyle gündeme gelen genç şarkıcı Aleyna Tilki, ELLE Dergisi'ne verdiği röportajda, "TV programlarında bilerek zekâmla saçmalıyorum" dedi.Aleyna Tilki'nin ELLE Dergisi'ne yaptığı açıklamalar şöyle:
''Ben iki karakterle varım. Biri, hayatı gelişine göre yaşayan, absürd açıklamaları ve çocukça davranışlarıyla gündemde olan kız. Diğeri daha olgun, ne istediğini bilen, ayakları yere basan Aleyna. TV programlarında bilerek zekâmla saçmalıyorum.''''Çok daha iyi imkanlara kavuştuğumda gördüm ki aradığım şey aslında lüks değilmiş. Lüks beraberinde kıroluk da getiriyor.''''Bir gün 'para ve lüks için eski Aleyna'ya döneceksin' deseler cevabım şu olur:Beni lüks ve parayla tehdit etmeyin. Bunlar umrumda değil. Elimdeki her şeyi kaybetsem etkilenmem. istediğim şeyi yapabilmek için metrobüs gişesinin orada uyuyabilirim.''
bekar olsam veya öğrenci olsam resmini evimin duvarına asmam.
abaza kalsam hayal etmem. müzik zevkime (daha doğrusu kulağa) uymaz, olgun desen değil dolgun desen değil.
justin bieber'in dişisi.
mutlaka beğeneni vardır, deprem dedemiz (ahmet mete ışıkara) bu ülke de en seksi erkek seçildiği akla gelirse dinleyici takipçi hayran açısından başarısız bile sayılır.
şimdi birileri kalkıp "kedi uzanamadığı ciğere mundar der" diye kibarca ya da "sana verse nasıl koşarsın, din bile değiştirirsin" diye kabaca söylem içinde olabilir.
onlar açısından bakarsak haklı olabilirler, kendileri gibi herkesi yargılayabilirler ama şahsen çoluk çocuk ile işimiz olmayacağı için bu söylem içinde olan insanların kendi görüşleri der geçeriz.
edibüdü: yamulmuyorsam ilk kez bu ergen hakkında yazdım.