Sesine lafım olmadığı şarkıcıdır. Lakin diğer her şeyi berbat. Evet. Bir insan nasıl hem konuşmayı bilmeyen, egolu, aptal birisi olabilir.. Geçen Altın Kelebek ödülü'nde açıklamasını izlediğimden beri daha çok kötü geldi gözüme.
sesi güçlü ama vücudunu teşhir etmekle daha fazla etkili ve kalıcı olacağını zannediyor sanırım. ödül törenine zebani kıyafetiyle yarı üryan çıkmak nedir yahu.
Davranışlarından ve tavırlarından sonuna kadar tiksindiğim ve nefret ettiğim birisi. Oldukça şımarık kendini bilmiş ve terbiye alması gereken birisi. Fakat her şeye rağmen bu kızın yaptığı sanata saygım var. Sanata saygım olduğu için yoksa aleyna tilki'ye saygım yok. Umursamam kısacası.
Ülkedeki bir çok insanın hiçbirşey yapmadan bu kızı eleştirmesi kezban ve kro beyinli insanlar tarafından karakteri ve giydiği şeyleri eleştiriyolar ama bir hedefi olması ve avrupa dünyaya hedef koyması çok büyük bir davranış.