Bir de savunmak için "daha çocuk o kız ya, sanhede ağlaması bu tarz hareketler yapması daha çocukluğundan, saçmalaması çok normal" diyenler var. Ne çocuğu ya? Hangi çocuk? Hangi alemde yaşıyoruz bizim çevre mi farklıydı bilmiyorum da 18 yaşında kızlar da erkekler de artık kazık kadar olmuş üniversiteye hazırlanan gayet normal ve olgun davranışlar sergileyen insanlar. Ben 18imde şu hareketi yapsam annem babam eve almazdı beni. Bu ne ağlıyor hiç kuul değilim ühühüüüü. 15 yaşında kardeşim bile böyle ergen değil. Tamamen ünlü şımarıklığı.
Saçma bir ödül töreninin saçma ödülünü almış şarkıcı.