Dünyalıların beynini incelemek için uzaylılar tarafından kaçırılan ancak somut bir delil bulunamadığı için geri bırakılan şahıs. O günden beri ufo uğramaz oldu dünya gezegenine.
youtube'a her girdiğimde en üst sırada bu veledi ve bunun sikimsonik şarkılarını görmek istemiyorum artık. sadece türkiye'de bilinen 16 yaşındaki bir velet nasıl oluyor da diğer şarkıcılardan ve dünyaca ünlü starlardan daha çok dinleniyor anlayamıyorum.
bulunduğu sektöre genç yaşta girdiği, yeteneğini günyüzüne çıkarttığı için linç yiyen şarkıcıdır. kimse ceylanın, ebru gündeşin veya ibrahim tatlısesin küçük yaşta meşhur olup yeteneklerinin keşfedilmesine gıkını çıkartmıyor fakat bu kız keşfedildiğinde kısa sürede yükselip iyi yerlere geldiği için insanlar tarafından kötü yorumlara maruz kalıyor. kıskançlık mı desem hasetlik mi desem bilemedim. sesleriyle oynanmadan şarkı söyleyemeyen, etrafta şarkıcıyım diye gezinenlere bin basar diyorum. ileriki hayatında başarılar diliyorum.
linç edilmesinin sebebi başarısı değil daha bu yaşta kezbanlığı tüm damarlarına, sinir uçlarına kadar yaşamasıdır. hali hareketleri söylemleri irrite edici. en son shakiraya sallayacak kadar coşmuş. 20 bin kişiye konser vermiş ben 100 bin kişiye konser veriyorum demiş. lan senin konserine pepsi kapağı toplayanlar bedavadan geliyor shakiranın bir bileti kaç para haberin var mı ? sen kimsin ki shakira gibi dünyada belki milyar tane hayranı olan birisi ile kendini bir görüyorsun. sonra diyorlar ki neden sevmiyorlar bu kızı. çıksın şebnem ferah gibi ne bileyim aklı başındaki diğer şarkıcılar gibi işini yapsın yeni yeni besteler yapsın performans göstersin kim ne der tebrik etmekten başka. bu toplara girerse seveninden çok nefret edeninin olması normal.
Of yeter aq ülkesinde bıktırdınız şu kızı övmenizden. Beyni yok abi beyni sesi olsa ne olacak? O zaman her sesi iyi olan ünlü olsun diyeceğim de bi şekilde oluyor zaten o ayrı. Shakira’ya benzemeye çalışması yetmediği gibi bi de kadını yermesinden sonra iyice ayar olduğum insan müsveddesi. Oh be.