linç edilmesinin sebebi başarısı değil daha bu yaşta kezbanlığı tüm damarlarına, sinir uçlarına kadar yaşamasıdır. hali hareketleri söylemleri irrite edici. en son shakiraya sallayacak kadar coşmuş. 20 bin kişiye konser vermiş ben 100 bin kişiye konser veriyorum demiş. lan senin konserine pepsi kapağı toplayanlar bedavadan geliyor shakiranın bir bileti kaç para haberin var mı ? sen kimsin ki shakira gibi dünyada belki milyar tane hayranı olan birisi ile kendini bir görüyorsun. sonra diyorlar ki neden sevmiyorlar bu kızı. çıksın şebnem ferah gibi ne bileyim aklı başındaki diğer şarkıcılar gibi işini yapsın yeni yeni besteler yapsın performans göstersin kim ne der tebrik etmekten başka. bu toplara girerse seveninden çok nefret edeninin olması normal.