yıldız tilbe'nin yıldızlı şarkılar albümünde merve özbey ile birlikte en iyi yorumu yapandır. ne kadar yerilse de allah vergisi güzel bir sesi var bu da takdir edilesidir.
çocuk 30 like alsa götü kalan kimselersiniz demiş. valla ne yalan söyliyim bi resmime 25 like gelse insanlara bakışım değişiyor. heralde yakışıklıyım lan diyorum :S haklı olabilir.
aleyna burayı okuysan sana söylicek tek sözüm var: aferim.
Olm youtube izlenmesine bakmayın şu an.
Zamanında nez ile petek dinçöz'ün klipleri youtube'da hemen çıksaydı asil ozaman gorurduk milyonları.
Tv başında nöbet tutuyoduk amk.
bence yetenekli, güzel biri. egoist midir bilemem ama kısa sürede o kadar yükselmesinin de katkısı vardır illa ki bu konuda eleştirmek yanlış, çoğunuz aynı şekilde hatta daha beteri olabilirdiniz. eminim.
Umarım popüleritesini kaybetmez.ki kaybederse,en son yerde otururken saçmaladığı videosundaki halinden daha bitik bir halde olabileceğini düşünüyorum.allah göstermesin.
Son şarkısıyla video çekmeyenler gelin iki muhabbet edek. lafa gelince ıyyy ılıynı tılkı diyorlar şarkıları ağızdan düşmüyor.
akp muhabbetine döndü anasını satayım.