Hem kendisi güzel, hem de sesi güzel olan şarkıcı. Zaman zaman absürt açıklamalar yapıyor olsa bile hemencecik yerden yere vurmanın anlamı yok. Kız başarılı işte, özellikle hemcinslerinin bunu kabul etmesi icap eder. Daha 17 18 yaşlarında olan bir kişinin karakteri oturmamış olabilir. Bunu hesaba katmalıyız.
Bu kıza haksızlık ettiğimi düşünüyorum artık. Tesadüfen canlı bir performansını isledim sesi gerçekten çok iyi ama tarzını hala sevmiyorum belki zamanla değişir.
Diğer şarkılarını -şarkılarını diyorum da sanki kaç şarkısı varsa*- duymaktan gına gelmişti. Ama yıldız tilbe'nin yalnız çiçek parçasını güzel seslendirmiş.
aleyna tilki bir yana dünya bir yana. Herkes açık açık kızın 16 yaşından buyana islamiyetten hızlı yükselmesini kimi normal kimi kudurarak kıskanıyor. Türkiye de her başarı eleştirilir ve kıskanılır. Ne yazıkki bu millet böyle.