şöhretinin %50 sini emrah karaduman'a, %25 ini acun Ilıcalı'ya, %20 sini de bafetimbi gomis'e borçlu olan Türkiye'nin dişi Justin Bieber'ı.
Ayrica toplum olarak sosyologlar ve psikologlar için müthiş bir deney kapısı olduğumuzun ispatı kendisi. bu ülkede 0-12 yaş arası çocuklara yapılan tecavüz haberleri artık sıradan bir hal almışken 17 yaşında, kendi fiillerinin ve eylemlerinin son derece farkında, kendine cinsel bir obje gibi bakılması kendisini hic rahatsız etmeyen, basin toplantisina veya periscope yayinlarina ic çamaşırı giymeden çıkan göğüs uçları belli olmasına rağmen bunu da dert etmeyen, çoğu erkeğin önünden geçerken bile bodyguardlarini görünce "ulan gece gece sikmeseler bari" dediği mekanlarda rahatlıkla sahneye çıkabilen bir kızın üstünden pedofili duyari kasılması da çok enteresan.
kiz birkac ay içinde 18 olacak ve ondan sonra zihinlerdeki her şey dışarı legal olarak çıkacak, dun söylediğinde suç olacak şeyler yarın serbest olacak. bugün "yav 17 yaşındaki kız çocuğuna cinsel istek duyan net orospu çocuğudur" diyen kiz 18 olunca kizda ne göt var be diyecek rahatça, ne sakso çeker bu var ya diyecek, belki kizin ifşa fotoları videoları bile var da pedofiliye girmesin diye kimse salmıyor nete, yani kiz 18 olduktan sonra ifsa fotolarini nette yaymak suç değil ama 17 olunca suç, ne gerek var bu tarz saçma takıntılara ? 1 gecede mi kazaniliyor erginlik amk ? benim yaşım 23 bu kizdan daha ergenim mesela, beni kandırmak bu kizi kandirmaktan kolay amk kiz daha 15 yasinda felegin çemberinden geçmeye başlamış sonuçta, bu kiz 15 yaşında sahnelerde şarkı söylerken ben evde pc başında char kasmaya uğraşıyordum.
yani şu kızın üstünden yaptığınız kanuni olarak haklı ama genel olarak mantıksız duyarı mümkünse toplumumuzun asıl sorunları olan kadına ve çocuğa şiddet/tecavüz/cinayet konularında da gosterseniz diyorum, biraz medyatik isimlerden kafanizi kaldirsaniz da toplumun geneline baksaniz daha iyi olmaz mi ?
yıldız tilbe'nin proje albümünde emrah karaduman aranjörlüğünde bir şarkı söylemiş olan bıcırık. Vazgeçtim olabilir mi ya? bence taşşaklı bi şarkı vermişlerdir Aleyna fox'a.
Sürekli ülkecek konuşmayı bırakmadığımız şarkıcı. Bana kalırsa sesi güzel ama ruhu çocuk olduğu için bu hareketler zincirini izliyor. Beni ilgilendirmez tabi, bu kendisinin yaptığı bir seçim. Ama bizim ülkemizin insanı ilginç gerçekten.
Kim seyrediyor lan bu ablamın klibini? Kusura bakmayın ama siz yüz veriyorsunuz. O da bunun farkında ve bunu sosyal medya üzerinden daha çok ses duyurmak için avantajına kullanıyor.
Bakın, ben müslümanım ve bir kadının başkasının günahına girmemesi gerektiğine inanıyorum. Ama bazı şeyler artık kişisel tercihe kalmıştır. isterse twerk yapar, isterse kapanır. Bu onun seçimi. Sözlüğe girmeseydim kendisini hatırlamayacaktım bile. Çünkü umrumda değil.
Kendisi genç, güzel ve gençliğinin/şöhretinin verdiği bir egoya+ergenliğe sahip. Yaşına göre çok normal ama onu sürekli tartışma konusu yaparak çözüm getiremiyoruz.
Bizim milletimizde dramatize etme olayı çok ünlü. Kendisinden olmayan herşeyi reddediyor. Doğru olmayabilir, ama saygı göstermeyi bil.
Çocuğuna göstermek istemiyorsan ona neyin doğru, neyin yanlış olduğunu ve neden doğru/yanlış olduğunu anlat, şikayet etmeyi bırakıp.
O sen olsan bari şarkısı çok iyi değil mi ya? Utanıp gizli gizli dinliyorum. Ama bence çok güzel. Sevgiliyle beraber arabada giderken eşlik edip instagrama atmalık şarkı.
Bu yaşta dudaklarina silikon yaptırmış.yatirimini tipine yapıyor ben bu yaşımda dudağıma silikon yaptırsam annem babam kızar ne gerek var senin dudakların zaten güzel der bu kızda nasıl bir anne baba var anlamadım gitti.
Futbolcu bir erkek olsaydı şöhretinin gayet takdir edileceği şarkıcı kişisi.
Ailesine falan hakaret etmişler kızınızın üzerinden para kazanıyorsunuz diye.
Şarkı söylemesi, giyimi vesaire göz önüne alınınca fırsatı kaçırmadılar ve onu fahişe olarak görmek istediler.
Konser vermesi insanları çok rahatsız etti. Şurada burada millete kucak dansı yapıyor diyip din adamlığı taslayan adamlar sokakta eli şeyinde gezen insanlar.
Ki +18 mekanda çıkması bence yanlıştı ama zaten çıkmıyor diye biliyorum.
Ben de ona pek bayılmıyorum hatta sevmiyorum da denebilir.
Sinirlendiğim şey canım halkımın saçma sapan tavırları.