Sürekli ülkecek konuşmayı bırakmadığımız şarkıcı. Bana kalırsa sesi güzel ama ruhu çocuk olduğu için bu hareketler zincirini izliyor. Beni ilgilendirmez tabi, bu kendisinin yaptığı bir seçim. Ama bizim ülkemizin insanı ilginç gerçekten.
Kim seyrediyor lan bu ablamın klibini? Kusura bakmayın ama siz yüz veriyorsunuz. O da bunun farkında ve bunu sosyal medya üzerinden daha çok ses duyurmak için avantajına kullanıyor.
Bakın, ben müslümanım ve bir kadının başkasının günahına girmemesi gerektiğine inanıyorum. Ama bazı şeyler artık kişisel tercihe kalmıştır. isterse twerk yapar, isterse kapanır. Bu onun seçimi. Sözlüğe girmeseydim kendisini hatırlamayacaktım bile. Çünkü umrumda değil.
Kendisi genç, güzel ve gençliğinin/şöhretinin verdiği bir egoya+ergenliğe sahip. Yaşına göre çok normal ama onu sürekli tartışma konusu yaparak çözüm getiremiyoruz.
Bizim milletimizde dramatize etme olayı çok ünlü. Kendisinden olmayan herşeyi reddediyor. Doğru olmayabilir, ama saygı göstermeyi bil.
Çocuğuna göstermek istemiyorsan ona neyin doğru, neyin yanlış olduğunu ve neden doğru/yanlış olduğunu anlat, şikayet etmeyi bırakıp.