gereksiz üstüne gidilen çocuk ünlü.
ben onun yaşında bu kadar ünlü olsam benim de egom onun kadar yükselirdi herhalde. hangimizin g*tü kalkmazdı ki? ben şahsen üzülüyorum çocuk adına. çünkü çocuk ünlüler belli bir zamandan sonra ünlerini kaybederler ve bu onlara ciddi bir psikolojik çöküş yaşatır. ailesi eğer bu konuda bilinçli davranmazsa o gün geldiğinde çok sıkıntı yaşayabilirler. aleyna en nihayetinde 16-17 yaşındaki bir kızcağız. psikolojik desteği ihmal etmemeli ailesi.
Kıskanıldığı için en ufak açığını yakalamaya çalışıp 10000x abartarak söyleyecek tipler meydana çıkartmıştır.
Çocukta sorun yok, Justin Bieber'ın zamanında yaşadığı baskıyı siz yaşasanız ağlayıp küsüp bırakırsınız işi gariban ölürsünüz emme... Justin para zıçmaklan meşgul. Yakında Aleyna da öyle olacak. Balkanlarda kendine hayran kitlesi yaratmış bile.
3-4 yıl içinde pop kraliçesi olacak olan sanatçıdır.Bir kere yaptığı konuşmalar ile çok dikkat çekiyor.Sesi kalitesi de gayet iyi,prodüksiyon da tamam,Daha ne olsun?
Diğer insanların aksine ben bu kıza gıcık olmuyorum. Daha çok genç ve yolun başında. Bu yaşta bu kadar şöhreti yakalayan çoğu insan şımarırdı zaten. Egoist falan ama yaşı gereği normal. ileride yaşı büyüyüp daha aklı başında bir insan olduğunda bu zamanlarına gülecektir eminim.