sırf demet akalınının başını çektiği hiç bir emek harcamaksızın piyasa şarkıları üreten sözde sanatçıların önünü kesmesini istediğim için dinleyebileceğim ve desteklediğim kızcağız. son şarkısı sen olsan bari de gayet hoş. en azından cıstak cıstak hepsi birbirinin kopyası saçma sapan demet akalın şarkıları gibi değil.
Sesi güzel. Şimdi yiğidi öldürüp hakkını yememek gerek. Fakat izlediği yol yanlış. Şöyle ki; ego ile kendine güvenmek apayrı. Sanatçılara yerli yersiz laf atması, olmadık yerlerde olmadık olaylar taşıması bana Justin Bieberı, hatırlattı. O da ilk çıktığında bu tarz sansasyonel olaylar yapmıştı. Sürekli gündemde kalmak veyahut gündemi kendi belirlemek adına.... Aleyna Tilki'nin de bu tarz bir yola başvurduğunu düşünüyorum.
Yıllar geçer ve baki olan tek şey kişinin bıraktıkları olur. Eğer şarkılarından daha çok yaptığı davranışlar konuşuluyorsa pek de başarıdan söz edemeyiz. Popüler olmak önemli değil önemli olan kişinin kendini geliştirebilmesi. Umarım onu yönlendirenler zamanla daha sağlıklı bir şekilde yönlendirirler.
Nefret edilesi ergendir. Kızım git önce bi tahsilini tamamla bi ilim öğren senin neyine sanatçılık?
Bu yorumu okuyunca bak kıskanıyor laf atıyor diyen tipler olacaktır elbette. Onlara bi sözüm Yok sadece bsgidiniz diyorum.
"Biyolojik yaşım gereği ergenim, bu kadar doğal bişeyi niye hakaret olarak söylüyorsunuz" diyerek dalga geçmeyi bile beceremeyenlere güzel bir cevap vermiştir.
Biz yaşlılar biraz geriden geliyoruz. Meğer bu kız daha önce bir yarışma programına katılmış ve öyle bir söylemiş ki "gesi bağları"nı. Saygı duydum resmen. Yanlış kişilerin elinde lakin. O sen olmasan bari.