albay kemal

entry223 galeri4
    76.
  1. Sinir problemi olanların, kemalistlerin, siyasal islamcıların , gizli eşcinsellerin okumaması gereken yazar.
    Zira azizim yukardaki saydığım insanların bir çok değeri ayağımın altındadır. Sonra gelip bana özelden çemkirmeyin.
    1 ...
  2. 77.
  3. Bu da ayrı bı kendini beyenmiş, hem herşeyi bildiğini saniyo hem de ' kemalisler ve gizli escinseller' diyo.

    ikisi aynı şey demek zaten Allah'ın belası nalet,cayil ekepeli!?!?!?!!

    Işık ve sevgiyle nonoşlar!
    2 ...
  4. 78.
  5. 79.
  6. Pavyonda tanıdığım bilge bir pezevenk vardı.
    "Kötü kitaplar okumak kötü yaşamak gibidir" derdi.
    iyi kitaplar okudum bir boka yaramadı.
    0 ...
  7. 80.
  8. ah benim dünya çeberine tutunmuş, güneşten kopup evren evren gezen arılarım...
    ah benim kristal güzelliğiyle her an kırılan kadınlarım...

    inanın, şu yağmurlar yağmasa kardan adam ölmezdi.

    inanın, şu güneş olmasa dünyanın dönüş hızında yürüyebilirdim hepinize. hepinizi sırayla sevebilir, kulağınıza bir kaç karakalem cümle fısıldayabilirdim.

    kaybettim ben... harflerimin düşes yerlerini. şimdi büyük harf yazabildiğimde salıncak kurup sallanıyorum hayallerime... yine de üstad der ki ;
    '' kimsenin, kimseyi anlamadığı bir dünyada söz, boşluğu dövmekten başka ne işe yarıyor ? ''
    0 ...
  9. 81.
  10. Çok yanlış lanse edilen ve tanınan yazar.

    Edebiyat kurdu ve milleti nasıl sinirlendirecegini gayet iyi biliyor.

    Sevgiler mösyö.

    Evet
    0 ...
  11. 82.
  12. ya ikiniz ayrı eve falan çıkın da hepbirlikte rahat edek. ne kurlaştınız gözümüzün önünde yaa.
    2 ...
  13. 83.
  14. 84.
  15. şu seks hikayelerini burada yazacağına erotik bir kitap Çıkar da hepimiz kurtulalım amk.
    1 ...
  16. 85.
  17. Özel mesajla " nerdesin albayım" tarzında mesajlar alan yazar. Hepinize tek tek yazamam azizim , yeni proje aldım pek zamanım yok. Yapıştırayım şunu , kışlığımızı cukkalayalım uzun entrylerle geliriz yine. Ben de herşey uzun azizim... öyle 5 dk da beşiktaş olmaz. Küçük albay da uzun boylu , biraz şişman.

    Ha unutmadan sözlükteki oğlanlar anüslerine hakim olsunlar , bir laik, aydınlık eleman iyi anus kemiriyor diyolla...
    1 ...
  18. 86.
  19. Boş yapma ve ilgi çekme teknikleri diye bir bölüm açılsaydı bölüm başkanı ordinaryus profesör olurdu. Ötesi yok.
    2 ...
  20. 87.
  21. (bkz: ben amını yaladığım kızla arkadaş olamam) entrysi ile sanatının zirvesine çıkmış yazar. Azizim onu oku sonra yorum yap.
    1 ...
  22. 88.
  23. Gizli eşcinsel bence.
    7/24 onları düşünmesinin başka açıklaması yok.

    Sarıgül’e koruma yapayım mı seni?
    1 ...
  24. 89.
  25. Boşistan diye ülke kurulsa süresiz başkanlığını yapardı.
    2 ...
  26. 90.
  27. Annenizin göster ama elletme dediği müstakbel damat.
    1 ...
  28. 91.
  29. Ben gayet de severim kendisini. Adı üstünde troll. Yahu o kadar ibiş yazanlar var, albaya mi geldi sıra.

    Evet
    0 ...
  30. 92.
  31. Boş yapmak, ilgi çekmek ve polemik oluşturmak dışında bir özelliği olmayan yaman troll.
    Otopsiraporlari, bi derdim var, usualsuspects yazar gibi yazardır ama onlar varken kendisi boş yapma uzmanı trolldür.
    2 ...
  32. 93.
  33. i am victor hugo you are the les miserables .
    1 ...
  34. 94.
  35. Boş fc diye bir takımı kurup teknik direktörlüğünü yapabilirdi.
    2 ...
  36. 95.
  37. Eski trolleri anımsatıyor, kukla gibi hbbia gibi
    Koşturadursun.
    1 ...
  38. 96.
  39. Boş parti kurucusu ve genel başkanı olurdu siyasete atılsaydı.
    2 ...
  40. 97.
  41. Boş yapma ve ilgi çekmenin püf noktaları hakkında başyapıt sahibidir.
    2 ...
  42. 98.
  43. "yalnız yatan bir kadının bu durumu gizlemeye çalışması kadar hüzün verici bir şey olamaz."

    Albay kemal , 1845 , cannes
    2 ...
  44. 99.
  45. o kadar laçkalaştı ki insanlar, sevmemenin ne demek olduğunu bile unuttu. sevmemek... basit bir şey işte. sevmek kadar zor da değil. nefret? değil değil... nefret etmek bir şeye düşman olmaktır. insanlar bunu hatırlamalı. ama sevmiyoruz bazen. daha doğrusu sevemiyoruz.

    o size gelip çıkma teklifi eden kişiyi sevmediniz ve bu bir suç değildi. makarnayı da sevmeyebilirdiniz eğer zengin bir öğrenci olsaydınız. ama hayat bazen seçme şansı vermiyor. sevmemek bir hak. net. makarnayı sevmeme bir öğrenci olabilmek haktı bence. insanlar değişti ve ellerinden bu hak alındı.

    bu kadar mı karmaşıklaştı kavramlar? bu kadar mı içi boşaldı kelimelerin. hadi ama... sevmemek, bir hak. hatta iyi bir şey. bunu size benim hatırlatmam gerekti. bunu da ayrıca bir düşünün isterseniz.

    bazen sevmemen gerekir. anladın mı?
    4 ...
  46. 100.
© 2026 uludağ sözlük