Sinir problemi olanların, kemalistlerin, siyasal islamcıların , gizli eşcinsellerin okumaması gereken yazar.
Zira azizim yukardaki saydığım insanların bir çok değeri ayağımın altındadır. Sonra gelip bana özelden çemkirmeyin.
ah benim dünya çeberine tutunmuş, güneşten kopup evren evren gezen arılarım...
ah benim kristal güzelliğiyle her an kırılan kadınlarım...
inanın, şu yağmurlar yağmasa kardan adam ölmezdi.
inanın, şu güneş olmasa dünyanın dönüş hızında yürüyebilirdim hepinize. hepinizi sırayla sevebilir, kulağınıza bir kaç karakalem cümle fısıldayabilirdim.
kaybettim ben... harflerimin düşes yerlerini. şimdi büyük harf yazabildiğimde salıncak kurup sallanıyorum hayallerime... yine de üstad der ki ;
'' kimsenin, kimseyi anlamadığı bir dünyada söz, boşluğu dövmekten başka ne işe yarıyor ? ''
Özel mesajla " nerdesin albayım" tarzında mesajlar alan yazar. Hepinize tek tek yazamam azizim , yeni proje aldım pek zamanım yok. Yapıştırayım şunu , kışlığımızı cukkalayalım uzun entrylerle geliriz yine. Ben de herşey uzun azizim... öyle 5 dk da beşiktaş olmaz. Küçük albay da uzun boylu , biraz şişman.
Ha unutmadan sözlükteki oğlanlar anüslerine hakim olsunlar , bir laik, aydınlık eleman iyi anus kemiriyor diyolla...
Boş yapmak, ilgi çekmek ve polemik oluşturmak dışında bir özelliği olmayan yaman troll.
Otopsiraporlari, bi derdim var, usualsuspects yazar gibi yazardır ama onlar varken kendisi boş yapma uzmanı trolldür.
o kadar laçkalaştı ki insanlar, sevmemenin ne demek olduğunu bile unuttu. sevmemek... basit bir şey işte. sevmek kadar zor da değil. nefret? değil değil... nefret etmek bir şeye düşman olmaktır. insanlar bunu hatırlamalı. ama sevmiyoruz bazen. daha doğrusu sevemiyoruz.
o size gelip çıkma teklifi eden kişiyi sevmediniz ve bu bir suç değildi. makarnayı da sevmeyebilirdiniz eğer zengin bir öğrenci olsaydınız. ama hayat bazen seçme şansı vermiyor. sevmemek bir hak. net. makarnayı sevmeme bir öğrenci olabilmek haktı bence. insanlar değişti ve ellerinden bu hak alındı.
bu kadar mı karmaşıklaştı kavramlar? bu kadar mı içi boşaldı kelimelerin. hadi ama... sevmemek, bir hak. hatta iyi bir şey. bunu size benim hatırlatmam gerekti. bunu da ayrıca bir düşünün isterseniz.