yaptıkları tartışılabilir ama retorik ustasıydı ve bu yüzden de müthiş etkili biriydi. şahsen ben karşımda bana elini uzatıp taparcasına selam veren milyonlarca insan görsem bu gücü bir şekilde kullanırdım. egemen olmak isteyen insanın doğası bu.
savaş istemiyoruz deyip polonya'ya dalan değişik lider. sonra rusya bunu çok pis şamarladı bu da dayanamayıp intihar etti. diğer dava arkadaşlarının aksine hiçbir zaman davasından vazgeçmemiştir.
hoı4 ün en daşşaklı liderlerindendir. ayrıca ruh hastası, katil, psikopat, manyak vb sıfatlarla kendisine hakaret edip artı oy kasma aracıdır. cengiz han da aynı durumda bu sözlükte. ama unutmayın, zirvedekiler daima yalnızdır. birinci selim memlükleri tek seferde yok edip kendi ülkesine katınca çok yaşa sultan selim Adolf polonyaya aynısını yapınca hasta zihniyet şu bu. duyarınızla bokunuzda boğulun.
Koyu bir hayvansever olan diktatör. O köpeciğin patilerini kesen, ölmesine neden olan ve bayram keyfinin (zaten eski bayram keyifleri kalmadı) içine eden şerefsizlerden daha merhametlidir...
O kadar merhametlidir ki 50 milyon insanı gözünü kırpmadan öldürürken hiçbirinin tetiğini kendi çekememiş, her ölümde mendiline kapanarak hıçkırıklara boğulmuştur.
Ruh hastalarının destekçileri de ruh hastası olur sözünü doğrulayan gavat.