80 milyon insanın ölümüne neden olan Bir alman cumhurbaşkanıdır (şansölye). bazen kücücük bir kıvılcımda onun yaptıklarını yapabilecegimi düsünüyorum, umarım bir gün bu devlette yüksek yerlere gelmem.
ruslar geliyor üzerime işeyip meydanda cesedimi sergilerler diye kendi kafasına sıkıp intihar eden korkak diktatör.
edit: sözlükteki israil filistinlilere soykırım yapıyor diye ağlayan islamcı milliyetçi faşist tayfa söylediklerimden rahatsız. ikiyüzlüsünüz. giren kendinize olunca zırlar, başkasına olunca alkışlarsınız. bu adamı öven milliyetçilere de sözüm şu ki bu herife tapan alman nsu terör örgütü almanyada türkleri katletti. siz nasıl bir kafa yaşıyorsunuz?
Alman diktatör. Tarih ve Coğrafya derslerine özel ilgisi vardı. Ressam olmak en büyük tutkusuydu. Viyana Güzel Sanatlar Fakültesine başvurdu ama, reddedildi. Mimarlık alanına eğilmesi tavsiye edildi. Kendisinden önce doğan 2 kardeşi Gustav ve ida daha bebekken öldü, kendisinden sonra doğan kardeşi ise 6 yaşına kadar yaşayabildi. Koyu bir hayvanseverdi. Keşke biraz da insan sevgisi olsaymış.
Kavgam kitabının büyük çoğunluğunu Yahudi düşmanlığı oluşturuyor.
2 Dünya Savaşı'nda büyük zaferler kazanmış fakat kişisel ihtirasları yüzünden yükseldiği gibi yere çakılmış diktatör.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1664657/+ adam gibi bir devlet başkanıdır. o sadece devletini yaymak istedi. Ayrıca kendisi devrimci kişiliği ile hayranlığımı kazanmıştır.
Ülkesinde sevilmeyen bir liderdir. Nedeni ise çok basittir. Kaybettiği savaşlar sonucu 1 milyondan fazla alman kadına tecavüz edildi. Ülkeleri Doğu ve batı olarak bölünüp yıllarca şamar oğlanı olup eziklendi. Kaybeden biri asla sevilmez.
Onun zamanında emperyalizm dünyanın farklı kıtalarına yayılmıştı ve orda yaşayanları sömürmekteydi. Maalesef bu gün hala bu böyle. Kendisi de alman halkı bu emperyalist devletlerden geri kalmasın diye çok fevri davrandı.
Mesela yalnızca almanların 1. Dünya savaşında kaybettiklerinin bir kısmını geri alıp bıraksaydı belkide almanya'nın atatürk'ü olabilirdi.
Fakat kendisi emperyalistlerden geri kalmamayı seçti ve tabii ki emperyalistler kendilerine benzer bir rakibi kabul etmeyip daha adolf hitler kendileri gibi olamadan tepesine bindiler.
Peki neden Atatürk'ü olabilirdi dedim? Şu yüzden tabii ki;
Eğer atatürk de bunun gibi osmanlının kaybolan tüm topraklarını geri almaya kalksaydı maalesef bizim sonumuz belkide almanlardan beter olacaktı.
Atatürk'ün hitler kadar fevri davranmayışı anadoluyu elimizde tutmamızı sağladı denilebilir.
Tam bir karizmatik lider..
Her ne kadar tarihe adını kötü anilarla yazdırsa da mücadeleci ve kararlı oluşu onun en büyük özelliğidir
En unutulmayan özelliği ise dik duruşu ve selamıdır..
faşist ideolojileri yüzünden bir ırk yaratma girişiminde bulunan ve buna kendini adayan. Herşeyden herkesden üstün almanlar olarak dünyaya nam salacaklarına inanan aptalın tekiydi. Bugün almanlar bile nazi yönetimini lanetliyor istemiyor tiksiniyor.