yahudileri fırında yakan gaz odasına gönderen lider miydi hatzel denen bir adamın sürüklemesi miydi kavgam diye kitabı olan onbaşılıktan liderliğe giden miydi.
Milletini bir yerlere getirmek için elinden geleni yapmış, Avrupayı titretmiş fakat müttefiklerinin başarısızlıklarından dolayı savaşı kaybetmeye mahkum olmuştur.
Yine sözlükteki ergenleri meydana çıkarmış şahıstır. Bunlar hitler yaşayıp başarılı olmaya devam etseydi, bize dokunmayacağını falan sanıyolar galiba. Koca türk tarihinde bütün liderler bitti de hitler denen arizona kertenkelesine hayran oluyoruz.
Milletini el üstünde tutmak için harcadığı çaba takdire şayandır. Ne yazık ki milletini kaosa sürüklemiştir. Ayrıca yaptığı "gaddarca" deneyler sayesinde insanlık bugün tıp konusunda ilerlemiştir.
bu herif yaşasaydı kendini türk olduğu için bir bok zanneden, üstün ırk gören çöl maymunlarından hacışakir yapardı. ama yine de bizim ırkçı piçlerimiz hitleri yalamaktan vazgeçmiyor gibi (:
Kenidisi afrikayı sömürmemiş, sayısı milyonlar gelen suçsuz masum bir grubu sırf etnik yada dini kimliğinden dolayı sistematik olarak öldürmüştür. cani, deli bir katildir.
tarihin gelmiş geçmiş en iyi konuşmacısıdır,zekası hakkında olumsuz düşünmek çok saçmadır.cebi delik ,çulsuz ve başıboş avusturyalı bir gençken 1.dünya savaşının çıkmasıyla ,kurtuluş olarak can havliyle kendini askeriyeye atmıştır ve führer olmayı başarmıştır.ileri görüşlülüğü ne kadar iyi olsa bile askeri stratejilerindeki yanlışlıkları,egosu ve inadıyla kendisini bitirmiştir.en büyük hatası rusyayla savaşmasıdır,eğer staline karşı kişisel hırs beslemeseydi, şuanki dünyanın hali nasıl olurdu inanılmaz merak etmekteyim. irk saçmalığı yüzünden milyonlarca yahudi ve çingeneyi öldürten adolf hitler , zekası ve karizmasıyla dünya tarihinde yerini almış olsa bile ondan nefret etmememek bir insanlık ayıbıdır.