kendisinin olmedigi, arjantine kactigi ile ilgili saglam kanitlar var. hatta arjantin, norvec gibi bazi ulkelerde alman muhendislerin nukleer tesisler kurmaya calisip gizli bir nukleer silah programini kamufule ettikleri kanitlandi, norvecte agir su denilen, uretimi icin elektirik santrali kurmus adamlar, arjantinde kucuk bir adada bir cok nazi yapisi ve nukleer tesisin insaatina dahi bulgular var, 3 farkli rota uzerinde incelemer devam ediyor, ben sizi bilgilendidirim bise olursa.
acinda history tv izleyin azicik kulturlenin.
Bir gün öldürmediğim her yahudi için bana küfredeceksiniz sözünün sahibi olduğu iddia edilen kendisi de yahudi olan 60ların bıyık şekline yön vermiş ırkçı bir lider.
gerçek bir katildir öldürdükleri sadece yahudiler değildir , kendi ülkesindeki zeka geriliği olan insanları , delileri , kalıtımsal hastalığı olanları üstün ırk yaratma uğruna katletmiştir , gariban ukrayna köylülerini kurşuna dizmiştir . ikinci dünya savaşını kazansaydı tüm dünyayı almanların kölesi yapardı .
Bir gün öldürmediğim her yahudi için bana küfredeceksiniz sözünün sahibi olan kişi ve kendisi kesinlikle yahudi olmamakla birlikte 60 ların bıyık modası ile de uzaktan yakından bir ilgisi yoktur.
ruh hastası diktatör. şu sözüyle ne kadar egoist olduğu anlaşılabilir.
" ben dünyaya insanları güçlü yapmak için gelmedim, onların güçsüzlüklerini kullanmak için geldim. "
Bütüm "Kavgam" baskılarının kapaklarına bakın. Hep militarist. Hep bir sinirli adam. Hiç "normal" bir kapak yapmamışlar adamın kitabına. Sanki kanun var. işte buna çok şaşırıyorum. Adamın Gülen bir fotoğrafını koysanız fena mı olur? Misal: https://galeri.uludagsozluk.com/r/1644205/+
Büyük bi ırkçı ve sadist ona tamamız
Ancak Almanya ekonomisine ve dünya tıbbına da faydası tartışılamaz.
Yahudiler üstünde yapılan deneyler, birçok hastalığın çözümüne katkı sağlamıştır. O insanlarin yerinde kimse olmak istemez elbette ama anatomik bulgular için kârlı olduğu da inkâr edilemez.
Karizmatik liderler denilen tanımın en tipik örneğidir. Diğerlerinden bir başka farkıda organize hareket etmekteki başarısıdır. Modern zaman propaganda teknikleri onunla başladı diyebiliriz. Sözünü tutmuştur. Ne demişti, "ya kazanacağız ya da taş üstünde taş kalmayacak..." Nitekim taş üstünde taş kalmadı almanya'da. Lakin ölümüne kadar bunu kendi yönetiminde sürdürmesi sosyal bilim açısından hayli de ilginçtir.
sarı saçlı, mavi gözlü arı ırk tasarısı olan dikta. acaba bunu düşünürken hiç aynaya baktı mı? hepsinden önemlisi o saçı ve bıyığıyla milleti nasıl kekledi?
Her şey kusursuz işliyordu.
Gereğinden fazla hırsla ve azimle harladığı ağ hiç bir zaman kopmayacaktı.
Her şey planladığı gibi gidiyordu.
Fakat birden ağdaki bir bağlantı koptu!
Bu imkansızdı derken bir kaç bağlantı daha..
Bu bir ihanetti!
domino taşları gibi ard arda bir çöküş yaşandı.
Ağ bir daha toparlanamayacak halde dağıldı.
Artık bitmişti.
Her şeyi yakarak evine geri döndü...
onu bitiren, kim ne derse desin, kızılordu´dur. stalin her ne kadar gerizekalı olsa da, kızılordu kurmay kademesi, kafası çalışan adamlardı.
eğer eisenhower, patton, sağlam komutanlar olmasaydılar,batıyı halledip doğuya geri dönerdi belki.
çok fazla açıldı, askerlikte "durmayı" bileceksin, hatası "duramamaktır"...stalingrad´daki orduya lojistik destek sağlamak, rüyaya kapılmaktır.
ağlardaki kopma konusuysa- stalingrad´ta aslında savaş zaten dönmüştü. onu ikna etmeye çalıştılar, olmaz koçum biz boku yiyemeyiz, şöyle şöyle geri çekilelim savunmaya geçelim, dediler, o hala kendini kaf dağında sanmaya devam etti.
almanya tamamıyla işgal edildi, kendi generallerini dinlemediği için.