kendisi dunyada en cok nefret edilen insanlardan biridir. turk ve musluman dostu sozleri vardir. kendisi sayesinde tarihte ilk defa israil devleti kurulmustur ayrica aryan irk, korkulan ve saygi duyulmasi gereken bi noktaya gelmistir. simdi bu bilgiler isiginda;
- musluman ve turk fobisinin yayilmasi ( hitler seytandir; seytanin dostu, dusmanimdir.)
- ingilizlerin birinci dunya savasinda aldigi kudus ve cevresindeki araziye yerlesmek istemeyen yahudileri korku ve nefret ile vaadedilmis topraklarda bir araya getirmesi. (toplama kamplari sonrasi yahudiler)
-fransiz ihtilali etkisiyle yukselen ancak birinci dunya savasiyla dibe vuran milliyetcilik hareketini kendi icinde gelistirmis ve aryan irkciligini tum dunyaya yaymistir.
bu adamin gercekten yahudi dusmani oldugunu dusunmek oldukca sacma. yahudilerin her cumartesi ruhuna dua etmesi gerek.
2.dünya savaşını kaybedince ilk baş çok sevdiği köpeğini öldürmüş, sonra karısı ile birlikte siyanür içip intihar etmişlerdir.kendisi aslen avusturyalıdır.kavgam adlı kitabıyla milyonlarca kişiyi nazi rejimine yönlendirmiştir.ikna yeteneği çok iyi bir insandır.ayna karşısında prova yapar,prova yaparken fotoğraflarını çektirir,ona göre duruşunu belirlerdi.ayrıca çok büyük bir araba tutkusu vardır.bugünkü alman arabalarının temellerini hitler atmıştır.mussoliniden farkı ırk milliyetçiliği yaratmak istemesidir.ama sonuç olarak diktatördür ve onca insanı sebepsiz yere katletmiştir.sırf tıbbın gelişmesi için küçük çocukları alır, ünlü nazi doktoru josep mengeleye deney yapmasını söylemiştir.bu sayede modern tıbba katkı sağlamıştır.işin ilginç yanı hitler kenfi kurduğu imha kamplarını hiçbir zaman ziyaret etmezdi.parisi işgal ettiği zaman eyfel kulesine çıkmasın diye fransızlar asansör halatını koparmıştır.2 dünya savaşı sırasında ajan olduğunu iddia eden bir ingiliz almanyanın bombaları geri tepmesine rağmen londra'yı tam göbeğinden vurup paramparça ettiğini söylemiştir.bunun üzerine almanya rotasını değiştirmeyip çoğu bombasını israf etmiştir.
tarihi ne yazık ki siyonistler yazdığı için hakkı yenmiş liderdir. kavgam kitabını okumanız bile gerçek kişiliğini anlamanız için yeterlidir. açıkça söylüyorum keşke ülküsünde başarılı olsaymış çok farklı bir dünyada yaşardık.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1427170/+
kendisi fikirleriyle sadece alman nasyonel sosyalistlerinin değil, tüm dünya milliyetçilerinin ilgisini toplamış bir liderdi.
bir örnek olarak;
(bkz: osttürkischer waffenverband der ss) http://i233.photobucket.c...gniaMap1.jpg?t=1245660305
yani sadece kendi halkının istediği standartlara ulaşması için çabalıyordu lakin öte yandan zaten diğer milletlerde kendi standartlarına sahipti ve bu standartlarını, geleneklerini şu an dünyada hakim olan zihniyetten korumalıydılar ona göre.
Karizma, otorite ve ruh boşluğunu sanatsal bir eda ile siyasete uyduran, uyarlayan zeki adam. Başarılıdır denemez ama dünya tarihine yeni bir akım miras bıraktığı doğrudur.
Uyuşturucu müptelası olduğu söylenmekte hal ve hareketlerinden de bir gariplik olduğu anlaşılıyor kavgam'a gelecek olursak beni hiç tatmin etmedi sıkılarak okudum nutuk'la karşılaştırdığımda nesnellikten çok uzak ve içinde bir sürü şaibeyi barındırıyor .
inanılmaz bir hitabet yeteneğine sahip alman lider. güçlü ve karizmatik olduğu için güven veren bir insan. yoksa savaştan yeni çıkmış bir ulusu tekrar savaşa ikna etmek ve savaşın güç ve refah getireceğine inandırmak çok zor bir iştir. güçlü bir hitabet yeteneği gerektirir. keşke onun gibi ikna edici bir insan olabilse de milletimizi bilime ve çalışmaya ikna edebilse...
mussolini'nin ölüm şeklinden o kadar etkilenmiştir ki ölmüş bedeni'nin aynı sonla karşılaşmaması için, bedeni'nin yakılmasını emretmiştir. yalnız anlamadığım konu, joseph goebbels ve magda goebbels de aynı şekilde intihar edip bedenlerini yaktırdılar. onların cesetleri yanmış vaziyette dururken hitler'in cesedi nasıl küle dönüşüp hiç bir şey bulamadılar ?
1938 yılında Nobel barış ödülüne layık görülen süper kahraman yaptığı kve kurduğu ordu ile sayısız zaferler kazandı.
bu denli başarılı olmasına rağmen diğerleri gibi onunda kuyusu kazıldı kaybettirildi, ihanet edildi şimdi ise ona hakaretler ediliyor ama kimse diğerlerinin yaptığı katliamları konuşmaz çünkü onlar katliam yaparak savaşı kazandılar o ise ihanetle kaybetti.