"kraldan çok kralcı var" lafını doğrulayan fenomen.
adam harbi psikopat, manyak, katil, kimseyi dinlemeyen, hatalarını bile kabul etmeyen ruh hastası bir kişilik.
peki bunun peşine takılan milyon manyağa ne demeli?
savaşı kaybetmeseydi, bu kadar kötüleyeni olamazdı. malum daha fazla insan öldüren stalin ile ingiltere-fransanın sömürgecilik uğruna yaptıkları çok daha fazla. yahu bir lider düşünün, hiperenflasyondan ülkeyi dört sene de çıkartabilsin, ağır birinci dünya savaşı şartlarını hiçe sayıp dev bir sanayi kolu oluşturabilsin bunlar yapılması çok zor şeyler. bakın bizim ülkemizde 1938 e kadar iki sanayi atılımı oldu. 38 sonrası, * kahvehanelerde devletin malı derya deniz yemeyen keriz diyen insanlar volta attı. yaptığı katliamlar tasvip edilmiyor elbette, gerisine baktığınızda büyük bir stratejist, büyük bir teşkilatçıydı.
Adolf hitler'in anlaşılması gerektiğini düşünüyorum. Bunun için de dönemle ilgili bilgi sahibi olunduktan sonra yazdığı kavgamın kesinlikle okunması gerek. Ayrıca kavgam'da yer alan birçok olayın benzerinin bugün de yaşanıyor olması da önemli bir ayrıntıdır.
her insanın içinde bir hitler bir stalin vardır. bu adamlar gökten inmedi, halk tarafından ama sandıkla ama sokak hareketleriyle seçilerek gelmiş kişiler. diktatör diktatör iyide kardeşim bu adam laf olsun diye mi diktatör oldu ya. dünyanın en akıllı ama en talihsiz liderlerinden biridir, milyonlarca kişiyi peşinden sürüklemiş nasyonel sosyalizmin fikir babasıdır. evet, atatürk'ten ziyadesiyle etkilenmiştir. ikincisi almanya'da ve dolayısıyla avrupadaki işçi sınıfı marksizmde huzuru bulamayarak nasyonel sosyalist görüşe sırtını dayamış ve batıdaki milliyetçi-sosyalist işçi partileri türemiştir. kızıl sosyalizm belli bir zümreyi yüceltirken nasyonel sosyalizm ise adı üzerinde milliyetçi-şovenist söylemleriyle beraber halkın mutluluğunu ve refahını baz almıştır. burada kıyas yaparken o doğru bu yanlış demiyorum, iki tarafında doğruları-yanlışları var ki kitleler katledilmiştir. ama bu adamlara çamur atarken insanoğlu dönüp bir kendisine bakmalıdır, bu iş arz-talep meselesidir nokta.
Fransızlar güneyde, ingilizler marmarada, ruslar doğuda, yunanlar da batıda canımıza kastetmiş, ölüm sokaklarda kol geziyor, halkta huzur kalmamış, nüfus soykırıma uğramış, bu bize karşı kanlı hırslı düşman olan düşmanlara düşman olan ve intikamımızı alan adam gibi adama adolf hitler denir.
Fuhrer gelse atatürk 'ün kurduğu ülke saha kalkar türkçülük turancılık ile asya ve avrupa birleşir bize karşı birleşenlerin felegi sikilebilirdi.
Yine de 2. Dünya savaşı nda az göte gelmedi bu devletler.
Secim sandığında bu 3. Oluyor, hitler resmi üstüne evet pusulaya hayır basan kişi bendim, oyum geçersiz mi evet umrumda mı hayır hiç umrumda değil, ben hitler i dünyaya tanıtmaya söz verdiysem bir şekilde yine yaparım aga.
Devletin kaderi umrumda değil neticede ülke dışında 3 evimiz var, 1 i yazlık çekip giderim hayati yaşarım hitler gibi adam gibi adam gelirse ordusunda er olur ölene kadar savaşırım.
Sevilmiyorsun kardeşim. Dünya tarihinin gördüğü en büyük canisin sen. Ne kadar zeki olursan ol, ne kadar lider olursan ol her zaman da bir cani olarak kalacaksın. Ateşin bol olsun.
Bugün yukarıdan Türkiye'ye bakarak "Biz mezardayız lakin fikirlerimiz iktidarda" şeklinde yanındaki Goebbels,Himmler ve Goering ile durum tespiti yamıştır kendileri...