benden önceki yapılan kötü yorumlara ithafen yazıyorum; senin memleketim dediğin şehirde ne bok var bilader ? buraya adana da salaklığından ötürü uzaydan görünecek bir kazığı yemiş adam geliyor ve bunları söylüyorsa dönmeli ve kendini bir iç hesaba çekmelidir.
Yakin zamanda adanali bir arkadasim evlendi gitmek kismet olmadi.
Az once kusak dansi videosu gonderdi, sanirim adanay ozgu bi adet daha once hic gormedim hem mavi hem kirmizi kusak baglanmasi aman adanalim canim adanalim parcasi esliginde.
insanların genelde kötülemesine, koca şehri bir tek yoğun göç almış yüreğir ilçesiyle genellemesine rağmen hala Türkiye'nin en modern ve en gelişmiş 5.şehridir.
Turgut özal, Güzelyalı, beyazevler ve daha nicesi; candır, gerçek Adana'dır..