bugün bu hale gelen şehir.
ayrıca chp adana gençlik örgütü yine cehapeliğini yapıp suçu 2 aylık başkan hüseyin sözlü ye atmıştır. amk ya hahahahahakhşahha çok komikler iyi ki varlar valla cehapeliler olmasa kime gülücem.
son 3 aydır tecavüz - vahşet olaylarında türkiye birincisi olan iğrenç şehir . 25 yıldır yaşayan birisi olarak insana deli cesaretinden başka hiçbir şey kazandırmadığını fakat pek çok şey kaybettirdiğini söyleyebilirim .
nefret eden çakma adanalıların siktirip gitmesi gereken şehir.
amk gerizekalısı seni ya nasıl sinirlendim. saydıkları sanki türkiye'nin hiçbir yerinde olmayan iğrençlikler. bu ülke senin gibi sikiklerin seçtiği iktidar yüzünden bu halde, o saydıkların da heryerde var. bu şehirden nefret eden sikikler gitsinler dayanabilirlerse 1 sene doğuda, güneydoğuda yaşasınlar. adana'ya dönmek için götünü bile siktirmezlerse adam değilim. madem nefret ediyorsun siktir git değil mi? aklı olan bunu yapar. ama yok, sözlüğe gelip şöyle kötü, böyle kötü diye yazıp dikkat çekmek daha mantıklı. beynini siktiğim seni...
yumurtalık ilçesinde eşi benzeri bulunmadığı söylenen, eros tasviri işlenmiş olan mükemmel bir mozaik bulunan şehrim. şehrimiz. mozaik'in gidip görülmesi gerekir.
insanları, yemekleri ve de düğünleri on numara olan ildir. Gerçi düğünlerine katılma fırsatım olmadı ama anlatıldığı kadarıyla adana'da gelin olmak bayağı güzel bir şey. *
gerek bir dönemde 3 ürün alınabilecek kadar bereketli ve işgücüne açık toprağının olması, gerek yemek kültürünün enfes olması, gerekse de her çeşit insan için yaşam alanı bulunan kozmopolit bir şehir haline gelmesi sebebiyle son yıllarda yoğun göç almış ve sıradan bir büyükşehir haline gelerek adi suç oranı yükselmiştir. bu nedenle gazetelerde ve haberlerde sıkça yer bulmaktadır.
haberlere yansıyan ve cono diye tabir edilen insanlar da bu ilin bi gerçeğidir. gerçekten bu insanlar için anlatılanlarda çok da haksızlık payı yok. evlerinin önünden geçen yolun iki yanına kanepe, çekyat atıp yolu sahiplendiklerini ve geçişe izin vermediklerini gömüşlüğüm vardır. fakat conolar genelde şehrin belirli bir bölümünde yaşar. dolayısıyla bu bölge insanlarının yaptıklarını tüm şehre ve insanlarına mal etmek yanlıştır. keza aynı şekilde, suçların yoğunlaştığı ve sürekli haberlere konu olan bu tarz bölgeler diğer illerde de mevcuttur. ankaranın çinçini,* bursanın ortabağları, izmir'in karabağları, istanbulun sayılamayacak kadar muhtelif bölgeleri gibi..
adananın çukurova ilçesinde yaşayan bir birey olarak turgut özal bulvarının, süleyman demirel bulvarının, ankaranın 7.caddesiyle, tunalı hilmisiyle benzer oldugunu söyleyebilirim. hayat canlıdır.
ramazanda isteyen orucunu tutar isteyen yol üzerindeki cafeler'de içkisini yudumlar. kimse de kimseye karışmaz. suç oranı da kebap fiyatları gibi gayet düşüktür. hatta asayiş devriyesinin bir gün çalışıp bir gün izin yaptıgı sayılı yerlerdendir.
ayrıca adana dışında bir ilde adana kebap istediğinizde önünüze sadece nal gibi adana kebabı koyup yanında salata, ezme vs. alamazken, adanada gayet makul bir fiyata kebap öncesindeki fındık lahmacun, pide, salata çeşitleri ve aperatifleriyle doyabilmek mümkündür. işin güzel yanı bu hizmet belirli restorantlarda değil adananın neresine giderseniz gidin aynı şekildedir.
hülasa sıcakları dışında güzel şehirdir aslında adana. şimdi çal keke çaal.