Kaba ama samimi,içten,delikanlı insanıyla,sırf arkadaşı zorda diye sorgusuz sualsiz kavgaya dalınan dostluklarıyla,yemekleriyle,sıcağıyla,adanaspor'uyla,demirspor'uyla,kebabıyla,şalgamıyla,bicisiyle,şırdanıyla,01 plakasıyla;
dönek binlerce ilişkilere,dostluklara,aşklara inat.
5 ocak törenleri sırasında malum vali Hüseyin Avni Coş ile vatandaşlar arasında arbede çıkacağı şimdiden istihbarat alınmış olan ildir. Yarın haberlerde izleyiniz.
aşkın tanımını adanaspor şırdan kebap şeklınde akrostije dokmemize imkan veren memleketin delikanlı sehrı. bugun fransızların gotune şırdan sokup postalayımışımızın 92. yıldonumu.5 ocak kutlu olsun gardaş...
burada yaşayan insanlardaki agresiflik adana'nın sıcak ikliminden değil, insanlarının mersin'in marka değeri altında ezilmeye başlamasından dolayıdır.
zaten ne kadar 3. sayfa haberi varsa bu şehirden çıkıyor. yok adliyede adam bıçaklamak, yok balkondan sokaktaki minibüsün üzeine atlamak. gerçekten karantinaya alınması gereken bi şehir.
mersin in gelişmesinin adana nin taşması sonucu olduğunu bilmeyen salak mersinlilerin laf attığı ve lanet olası göçmenler yüzünden sürekli çamur atılan memleketim. orada yaşayamıyorum ama aklım hep orada.
bugün, şu saatte ışıkları açmama neden olacak kadar kapalı bir havaya sahip şehirdir. ama uzun zamandır yağmur yağmayan şehrime yağmur yağacaksa 1 hafta böyle yaşamayı yeğlerim.