Süregelen kuraklık için risale haber diye uyduruk kaydırık bir siteden alınmış aşağıdaki yoruma konu olmuş kent. Çağdaşlaşması beklenen ülkenin son 11 yılda ne hallere geldiğinin, nasıl bir cehaletin pençesinde kıvranmaya başladığının başka bir kanıtı:
"Zekat vermede gevşeklik gösterildiğinde yağmurlar azalırmış; kainatın manevi kanunlarından biri buymuş. O beldede zekatını aksatan varsa acilen vermeleri iyi olur ta ki rahmet celb olunsun."
allah' a küfür edenler kadar allah' a küfür edenleri dövenler de vardır . at yarısı yayını yapan kahvelerde kuponu tutmayınca allah' a sövenlerle bundan doğal olarak rahatsız olanlar arasında genelde kavga çıkar .
Şatobiryan, rokfor soslu kanlı ispanyol usulü italyan bonfile gibi şeyler yiyip şarap gurmeciliğince sınır tanımayan klasik müzik dinleyip smokin giyen insanlarla, aklınıza gelecek en kro kişilerin hep birlikte yaşadığı çok enteresan bir şehirdir. Bir yarısı paris, bir yarısı haleptir.
Türkiye'de ahlaksızlığın en yaygın olduğu illerden, hatta bütün ülkeye ahlaksızlık ihraç edecek kadar ibne bir şehir. Yakında orada deprem olursa şaşırmayın!
doğum büyüdüğüm ama sevemediğim sehir . küçümsemekle falan ilgisi yok, yanlıs anlasılma olmasın . insanları bana göre değil . kabalıklarına ve patavatsızlıklarına açık sözlülük diyorlar.
aslında sehir ikiye ayrılmıs gibi . bir tarafta anlayıslı, parlak, pırıl pırıl, iyi, yardımsever insanlar var . öbür tarafta kaba, önyargılı , pislik, saygısız, hayvani insanlar var. bazı sehırlerde saydıgım ıkıncı gruba dahıl olan ınsanların sayısı daha az . oralar daha yasanılası .
kebabı bile bu ülkede çekilme sebebi olabilir. o kadar doğu ili varken buna laf atmak ayıptır. Adana'yı kötü yapan adana'lı değil göçüp gelen kımıl zararlarıdır. evet.
Anne tarafından memleketim, göçmenler çok bozmuş buraları, hepsi aynıdır denemez ama doğu dan gelenlerin yerleştiği yerler normal adana değil gibi, sanıldığının aksine yerlileri gayet kültürlü insandır.