gerek haberlerden, gerek orada okuyan arkadaşlardan aldığım duyumlarca halkının bir çoğunun tahammülsüz, psikopat olduğu şehirdir. lakin tanıdığım adana' lı biri var ki bütün o tanımları yıkar geçer.
şiddetli rüzgardan ötürü beş adam tekne gezisi yaptıkları baraj gölünde boğulma tehlikesi geçirmişler, ikisi ölmüş . kar maskeli hırsızlar bir dükkanı daha soymuş . her gün aksiyon yaşıyoruz şerefsizim . sıcaklık normalde 7 derece civarında olsa da rüzgarla birlikte 2 derece falan hissediliyor.
An itibariyle büyük otogar ile havaalanı arasındaki mesafede inanılmaz hava kirliliği olan şehir. Göz ve burun mahvoluyor. Resmen zehir soluyorum. Böylesine kirli bi hava görmedim daha hayatımda. Yürüdüğüme pişman oldum. Keşke servisle gitseydim.